CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P

1. Data: 2020-04-01 20:21:48

Temat: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niemiecki wirusolog i epideiolog -ekspert rzondowy trzezwo o covid19:
https://m.youtube.com/watch?v=B49ApyRwG70
https://youtube.com/watch?v=B49ApyRwG70

Hamerykanski spec rzondowy dr. Francis Boyle [tu zapnijcie pasy!]:
https://m.youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
https://youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic

Co ciekawe: jedno nie wyklucza drugiego
a nawet oba POglondy siem uzupelniajom ;)

2. Data: 2020-04-01 20:45:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> https://youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
>
> Co ciekawe: jedno nie wyklucza drugiego
> a nawet oba POglondy siem uzupelniajom ;)

Kołują, bo nie chcą, żeby wyszło, że pod Mediolanem 100 tysięcy chińskich
,,turystów" rotacyjnie pracowało w tamtejszych fabrykach odzieżowych. Czemu
chińskich ,,turystów"? Bo UE zastrzegła, że część tej produkcji musi być w
UE, a nie całość w Chinach. No to ściągnięto chińskich pracowników do UE.
Górę do Mahometa. Czemu ,,turystów"? Bo zgodnie z papierowymi unijnymi
antyrasistowskimi wytycznymi nie wolno zarówno dyskryminować, jak i
faworyzować nikogo przy zatrudnianiu ze względu na kolor skóry, narodowość,
kulturę itede. Więc jakiś unijny (włoski?) wysoko postawiony urzednik
wziął w łapę i przerobiono te 100 tysięcy rotacyjnych pracowników na
,,turystów". I oni na chiński Nowy Rok pojechali do domu. A ten dom - w
rejonie Wuhan, nie gdzie indziej.
PS. Część z nich rotowała, obstawiając liczne luksusowe domy starców i
prywatną opiekę geriatryczną w Bergamo. Co, mieli siedzieć na czwórkach?
Chińczycy to ludek wielce pracowity.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-04-01 22:23:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Errata do tego co napisalem przed chwila:

Tym razem POsluchajcie Gadowskiego z dzis:
https://m.youtube.com/watch?v=A1CbyqhDA3o
https://youtube.com/watch?v=A1CbyqhDA3o

Najwazniejsze od 6 do 14 minuty!!!

I to niestety nie jest primaaprilis...

4. Data: 2020-04-01 23:32:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Errata do tego co napisalem przed chwila:
>
> Tym razem POsluchajcie Gadowskiego z dzis:
> [...]

Ale pierdoły, delikatnie mowiąc. Pan Gadowski przekazuje ,,wieści z taknych
laboratoriów", jako oczywiście powierzone jemu, wybrańcowi. Gość plącze się
w terminologii, zupełnie nie wie, o czym mówi.
KAŻDY WIRUS GRYPY może PRZEJŚCIOWO porażać (a nie ,,uszkadzać") układ
nerwowy. Gryp w życiu przeszłam kilka - za każdym razem miałam utratę lub
zaburzenia smaku i węchu, po infekcji to mijało; tak samo było przy mojej
początkowolutowej infekcji koronawirusem - miałam zaburzenia węchu i smaku,
pamiętam że w chwilach spadku gorączki byłam głodna, a choć uwielbiam, to
nie byłam w stanie np. zjeść np. marynowanego śledzia w śmietanie, mojego
przysmaku, który mąż mi specjalnie zamówił via sąsiedzka dostawa. Kurczę,
zamiast pachnieć przyprawami. octem i cebulką, śmierdziało mi to jak
zjełczały tran, smaku zero. Po infekcji wszystko przeszło - wszystko
,,odzyskało"
swoj właściwy smak.
Podobną bzdurą jest ,,pozostawanie wirusa na stałe w organizmie". TESTY
wykazują jego istnienie lub brak i nie ma totamto, ozdrowieńcy nie są
wypuszczani ze szpitali z wirusem. Wyzdrowienie to ZWALCZENIE wirusa przez
organizm. Jedyne, co do tej pory odczuwam jak nigdy po grypie, to
nadreaktywność płuc i oskrzeli - ale juz to prawie mija. To tylko nieliczne
chwile. Ale było gorzej.
Choć oczywiście istnieją takie wirusy, które cała ludzka populacja ma
,,oswojone" i nosi je w sobie większość ludzi - np. wirus opryszczki.
Ujawnia się on tylko w przypadku spadku odporności jako popularne ,,zimno".

Długo by wytykać temu panu pieprzenie kotka - BZDETY PITOLI i tyle.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-04-02 00:06:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Ujawnia się on tylko w przypadku spadku odporności jako popularne ,,zimno".
>
> Długo by wytykać temu panu pieprzenie kotka - BZDETY PITOLI i tyle.

(C.d.)
A COVID-19 to jest nowy wirus w populacji ludzkiej - populacja go
przechoruje i oswoi. Może to trochę czasu zająć i niestety przebiegać w
kilku rzutach (oby nie!), ale jak z każdym nowym wirusem bywa, w końcu
nastąpi zbiorowa odporność. Nie że nie będziemy chorować, ale objawy będą
słabsze.
Istnieje inne niebezpieczeństwo MUTOWANIE. Nie ma sposobu, aby
przewidzieć, w ktorą stronę ono pojdzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-04-02 16:30:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Falszywa pandemia -niemieccy lekarze przerywaja zmowe milczenia:
wRealu24
https://m.youtube.com/watch?v=xhKY-p0wjsM
https://youtube.com/watch?v=xhKY-p0wjsM

7. Data: 2020-04-02 17:53:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Falszywa pandemia -niemieccy lekarze przerywaja zmowe milczenia:
> wRealu24
> https://m.youtube.com/watch?v=xhKY-p0wjsM
> https://youtube.com/watch?v=xhKY-p0wjsM

W Bergamo tyż?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2020-04-02 20:30:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W Bergamo tyż
---
Oni mysla ze to taki nowy szczep grypy co i tak by skosil co musi. Albo usPOjajajom
ludzi zeby nie bylo paniki.
A na serio moze byc duzo gorzej. Ogladalas Gadowskiego z wczoraj?

9. Data: 2020-04-02 21:09:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> usPOjajajom ludzi zeby nie bylo paniki.
> A na serio moze byc duzo gorzej. Ogladalas Gadowskiego z wczoraj?

Odpowiedziałam o Gadowskim pod Twoim postem. Nie będziesz zadowolony :-)
Ogólnie biorąc facet nie wie, o czym gada... Sorry :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-04-02 22:07:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedziałam o Gadowskim pod Twoim postem. Nie będziesz zadowolony :-)
Ogólnie biorąc facet nie wie, o czym gada... Sorry :-)
---
Gadowski tylko wyniuchuje i przekazuje jak umie. Psychol-og kliniczny.
Inne zrodla potwierdzajom to co mowi. Poza wpadkom z wirusem malarii.
We wloszech po staruszkach zaczyna wzrastac ilosc ciezko chorych mlodych osob.
Ten vir na kazdego ma sposob i kolej. Jeszcze sie na POwaznie nie zazelo.

Hamerykanski spec rzondowy dr. Francis Boyle:
https://m.youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
https://youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
Ten link jest do wywiadu w stylu amerykanskiego schow z ichnim leciwym prawnikiem
zajmujacy sie miedzynarodowym prawem antyterrorystycznym w kontekscie bioterroryzmu.
Podaje wykryte przez niego fakty o covid19.
Warto to przemeczyc i wyczytac wszystkie teksty z tlumaczenia. Gadowski tez kozystal
chyba z tego eksperta-zrodla w swoim ostatnim materiale z wczoraj [1.04]. Niewesolo.
Bynajmniej nie primaaprilisowo. To jest bardzo POdstepne wojsKOwe paskudztwo. Dziala
z opuznieniem na kluczowe organy i uklad nerwowy. Slabych zabija od razu zdrowych
dobija powoli a facetow ubezpladnia. To jest himera sars, mers i hiv! o wzmocnionych
funkcjach zakaznych i omijaniu ukladu odpornosciowego. Dokladnie jak Himera z MI-2
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Mission:_Impossible_
II
Dlatego wszedzie tyle dezinformacji a wiele panstw nagle z olewactwa przeszlo w
histeryczne restrykcje. Nawet rosija...
Teraz tylKO pytanie kto ma Bellerofonta i ile za niego od ludzKOsci bedzie sobie
zyczyl...

Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród
Co potem?