ofensywa edukacyjna

1. Data: 2020-04-01 22:14:38

Temat: ofensywa edukacyjna
Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie sobie "pomoc" tvpis dla nauczycieli
Okazuje sie, ze polski podróżnik "krzysztof kolumb" oraz "nurkowiec", to
normalka. Nauczycielki w szkołach to po prostu debilki.
"Ołów występuje na stacjach benzycnowych", średnica to to samo co obwód, a
już ta od grządek to miszcz.
Japierdole, ten kraj jest skazany na upadek przy nałczycielach klasy XL.

2. Data: 2020-04-01 23:11:56

Temat: Re: ofensywa edukacyjna
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 22:14, Ghost pisze:
> Zobaczcie sobie "pomoc" tvpis dla nauczycieli
> Okazuje sie, ze polski podróżnik "krzysztof kolumb"

A to w którym odcinku? Bo resztę już widziałam.

Ewa

3. Data: 2020-04-02 20:52:47

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

>A to w którym odcinku? Bo resztę już widziałam.

To bylo jakis czas temu, jakies dziecko nagralo nałczycielątko wszkole,
glosna rzecz.

CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród
Co potem?
Brawo, Węgrzy!