Psychopatyczne zarazki

171. Data: 2015-03-30 17:00:14

Temat: Re: Psychopatyczne zarazki
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfbn3c$k3e$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:55192f6a$0$15668$65785112@news.neostrada.pl...

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

ps.com...

>Właśnie o to pytam - bo Ty wyskoczyłeś z sędziami przy rozmowie o piekle.

Rzeco? Ja piszę, że kara śmierci to zemsta, a ty udajesz głupszego niż
jesteś.

172. Data: 2015-03-30 17:00:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Końcówka. Napisz może z jakiej wioski pochodzisz.
> Bo, że baba zabiła chłopa, nie świadczy o powszechności zjawiska.

Może Ty napisz trochę konkretów, bo na razie tylko ciągniesz za język innych
a sam od siebie nic do dyskusji wartościowego nie wnosisz.

173. Data: 2015-03-30 17:02:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Przeciwne.

Sformułuj je. Pokaż że potrafisz coś napisać...

> Napiszesz, gdzieś się tej traumy nabawił, czy będziesz tak ciągle uciekał?

Na razie Ty nic nie oferujesz do dyskusji od siebie.
Nie widzę zatem w Tobie partnera do dyskusji.

> Bo ja nie znam nikogo zokruconego straszeniem za małego dyjabłami.

To, że Ty nie znasz zrównujesz z tezą że tego nie ma? Ciekawe :-)

174. Data: 2015-03-30 17:03:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie

tak.

175. Data: 2015-03-30 17:05:07

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Może Ty napisz trochę konkretów, bo na razie tylko ciągniesz za język
>innych a sam od siebie nic do dyskusji wartościowego nie wnosisz.

Drugi chiron, coś palnie a gdy powiedzieć "sprawdzam" odpowiada: "to ja
sprawdzam".

176. Data: 2015-03-30 17:07:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

ps.com...

> Rzeco? Ja piszę, że kara śmierci to zemsta, a ty udajesz głupszego niż
> jesteś.

Ty pytasz o to czy sędziowie są mściwymy psychopatami w odpowiedzi
na MOJE stwierdzenie że piekło nie jest karą tylko ZEMSTĄ.
Popatrz sobie wyżej na zachowane cytaty i przypomnij sobie że nic
nie twierdziłeś tylko pytałeś. Brak Ci rozumu aby widzieć konsekwencje
tego co sam piszesz lub tego o co pytasz wyrażając wątpliwości...
Dlatego rozmowa z Tobą to strata czasu i nie będę się dalej angazował
jeśli sam nie pokażesz zaangażowania ze swojej strony.

177. Data: 2015-03-30 17:08:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Drugi chiron, coś palnie a gdy powiedzieć "sprawdzam" odpowiada: "to ja
> sprawdzam".

Mylisz dyskusję z grą w karty.

178. Data: 2015-03-30 17:11:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>To, że Ty nie znasz zrównujesz z tezą że tego nie ma? Ciekawe :-)

I mamy głupka jak na dłoni.

179. Data: 2015-03-30 17:25:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> I mamy głupka jak na dłoni.

Próbuję traktować Cię jak człowieka, jak bliźniego, grzecznie i z
szacunkiem, tymczasem Ty mi ubliżasz. Dlaczego to robisz? Czy tak
prezentujesz swoje chrześcijańskie/katolickie wychowanie?

180. Data: 2015-03-30 22:46:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-30 o 10:08, LeoTar pisze:

> Rozszerzę to przykazanie o relację zwrotną: "Wymagaj od bliźniego
> takiego samego traktowania jak ty go traktujesz". Ci, którzy postępują
> zgodnie z tym przykazaniem czynią dobro, pozostali zadowalają się
> szerzeniem zła. Czy we współczesnym świecie istnieją ludzie, którzy w
> pełni, bez żadnych ograniczeń stosują powyższe przykazanie?

Zaryzykowałabym stwierdzenie, że wszyscy. Nawet jeśli robią to
nieświadomie (albo nie do końca świadomie).

Ewa

Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?
Bolszewicy
Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa