Re: Puder "for men" :) [troszkę OT]

Data: 2006-01-04 16:47:24
Temat: Re: Puder "for men" :) [troszkę OT]
Od: "Evita" <e...@p...onet.pl>

Ech dziewczyny, przypomnijscie sobie jak sie czujecie gdy wyskoczy wam
obrzydliwy pryszcz, ja wiem bo przez wiele lat zmagalam sie z tradzikiem , i
wiem jak glebokie zahamowania moga z tego powodu powstawac w psychice.
Jestem za tym, żeby pryszcze byly zamaskowane-czy to u faceta, czy kobiety,
dla czystej estetyki i dobrego samopoczucia obu stron. Co to ma wspolbego z
pedalstwem? To przeciez nie zadne pacykowanie tylko korekta, i nie ma co
robić z tego problemu. Ja bym raczej pochwalila takiego gościa za
umiejetność dbania o siebie, co jest żadkie wsród płci brzydkiej niestety.