Pudzian-Nejman

11. Data: 2009-12-12 02:02:49

Temat: Re: Pudzian-Nejman
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hfusj1$8pp$1@news.onet.pl...
> [...]

Tu jest lepszy widok http://www.youtube.com/watch?v=GrnDiPmQips
zx

12. Data: 2009-12-12 06:45:22

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
> Podobało mi się. :DDD

Sry, ale Pudzian to głupi ćwok. Przypatrz się jak zachowuje się
pokonany, kiedy pada na matę - wali jedną ręką o matę - w sportach walki
to oznaka "poddania" - a Pudzian dalej wali.

Pozdrawiam
Flyer

13. Data: 2009-12-12 11:20:48

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pudzianowski na kopach zamiatał ring Nejmanem przez pięćdziesiąt sekund.
> Podobało mi się. :DDD

Odnoszę wrażenie wyreżyserowania spektaklu. Ty nie?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2009-12-12 11:24:40

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ale dmuchana ustawka
> http://www.youtube.com/watch?v=BauGgK1S2E4
>
> przecież on go nawet zadrapać nie chciał

Dokładnie:-)
Czytałem kiedyś, że w przedwojennej Polsce odbywały się walki zapaśnicze- na
różnych arenach. Jednak - ponieważ praktycznie wszystkie były ustawione- raz
do roku spotykali się zapaśnicy w sekretnym miejscu- i między sobą w
uczciwych walkach rozstrzygali, kto najlepszy.
--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

15. Data: 2009-12-12 11:40:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> [...]

> ustawione- raz do roku spotykali się zapaśnicy w sekretnym miejscu- i
> między sobą w uczciwych walkach rozstrzygali, kto najlepszy.

Siłacze, którzy znają swoją siłę - doskonale wiedzą, że o sukcesie
prawdziwej walki decyduje przypadek: chwilę nieuwagi można
przypłacić śmiercią lub kalectwem.
Takie walki jak tematyczna walka gigantów: Pudzianowskiego
i Nejmana - to widowisko, za które widzowie placą pieniądze
a aktorzy grają tak, aby jeden drugiemu nie zrobił krzywdy.
Na uwagę zasługuje dynamika akcji - szybkość mistrzów godna
wagi piórkowej ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

16. Data: 2009-12-12 12:11:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 00:22:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja się walk wystrzegam jak ognia, ale tż oglądał, więc też popatrzyłam z
> ciekawości. Wiem, że jest sędzia, że to jest sport, ale kurcze gdyby
> sędziego nie było, to Pudzianowski był gotów mu głowę na pół rozłupać.

Dlatego się michałowi podobało. Pewnie też w zęby mu dał? - bo my nie
oglądaliśmy.
--

Ikselka.

17. Data: 2009-12-12 12:13:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 01:06:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> Aż kłótnię rodzinną miałam z tego powodu. Mi się ta forma sportu kojarzy
> z ulicznymi bójkami i gdyby Pudzianowski posunął się o jeden cios za
> daleko (np. Najman by stracił przytomność/został kaleką/umarł/),
> zupełnie inne były by na ten temat komentarze.

Ci dwaj się piorą też poza ringiem.
--

Ikselka.

18. Data: 2009-12-12 12:20:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 07:45:22 +0100, flyer napisał(a):

> [...]
> pokonany, kiedy pada na matę - wali jedną ręką o matę - w sportach walki
> to oznaka "poddania" - a Pudzian dalej wali.

Nie dziwilbyś się, jakbys wiedział, co między nimi zachodzi poza ringiem.
Tez bym waliła.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-12 18:26:27

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i Nejmana - to widowisko, za które widzowie placą pieniądze
> a aktorzy grają tak, aby jeden drugiemu nie zrobił krzywdy.

No to byli lepsi od zawodowców Wrestlingu ze Stanów. Tak udawać kopnięcia na
bok uda , no no. A co dopiero tak udawać ,że się zaraz odleci po takim
kopie.
zx

20. Data: 2009-12-12 19:25:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 12:40, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> a aktorzy grają tak, aby jeden drugiemu nie zrobił krzywdy.
> Na uwagę zasługuje dynamika akcji - szybkość mistrzów godna

Widzę, że Panowie nie do konca wiedzą na czym polega MMA.
I jak niebezpieczny jest to sport.

Aczkolwiek w przypadku walki Pudziana to wrażenie może być w pewien
sposób usprawiedliwione. Nasz poprzedni zawodnik w MMA, Paweł Nastula
postanowił spaść od razu z wysokiego konia i pojechał od razu do
Japonii, gdzie walczył z najlepszymi, ale wszystko przegrał, co
spowodowało załamanie zainteresowania jego walkami.

Kariera Pudziana ma przebiegać inaczej i dlatego najpierw ma dostać na
pożarcie kilku słabych zawodników, żeby się "okopał" i zdobył
doświadczenie. Stąd i wrażenie ustawki :-)

Stalker

kwantowanie świadomości- nie tylko do Redarta i adamoxxa
Kalendarz
Wszystko jest tam w głowie :-)
TRIUMF PARCHA...
Zagadka