Re: Punkt uchwytu i inne po angielsku

Data: 2005-12-05 13:33:05
Temat: Re: Punkt uchwytu i inne po angielsku
Od: RobertSA <n...@a...invalid>

On Sat, 03 Dec 2005 16:03:40 +0100, Hania <v...@g...pl>
wrote:

> Luke <lukasz_001@BEZ_SPAMUautograf.pl> napisał(a):

> NTG, zajrzyj na pl.hum.tlumaczenia

Zdecydowanie sie nie zgadzam, jak najbardziej TG; jesli chodzi o
terminologie wysokospecjalistyczną, to wlasnie najlepiej pytac
specjalistow (chyba ze istnieje bank terminów (term bank)).

> na szybko mozesz poweszyc na www.e-dict.pl, jednak powinieneś zajżeć do
> specjalistycznego słownika, inaczej Ci głupoty wyjdą ;-)

Nie ma na tyle specjalistycznego slownika

Sprobuje pomoc, choc nie jestem specjalista, moze ktos potwierdzi lub
zaprzeczy.

> punkt uchwytu" (w odniesieniu do mechanizmu działania leku)

Wydaje mi sie, ze "drug target" jest najblizsze.

"vessel wall" albo "vascular wall"; "cell wall" nie

"neurogenic inflammation"

--
Robert