Pycha a pokora

181. Data: 2015-05-07 01:40:55

Temat: Re: Pycha a pokora
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:37, zdumiony pisze:

> nadal do Hitlera

walisz z grubej rury, a ktorego ty wybielasz? Dude? i tego goscia co sie
przyznal do picia? ich tez do Hitlera na zasadzie kontrastu?

--
gazebo

182. Data: 2015-05-07 01:41:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 01:25:58 +0200, zdumiony napisał(a):

> Owszem różnica jest ogromna, ale gdzie tam gejszy do porządnej kobiety,
> np hostessy czy artystki filmowej?

No, dziś rzeczywiście gejsza je przewyższa porządnością 3->
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

183. Data: 2015-05-07 01:42:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:40, gazebo pisze:

> walisz z grubej rury, a ktorego ty wybielasz? Dude? i tego goscia co sie
> przyznal do picia? ich tez do Hitlera na zasadzie kontrastu?

Piszę tylko że Hitlera też nie doceniano, a potem puk, puk, to ja - głód

184. Data: 2015-05-07 01:44:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:41, Ikselka pisze:

> No, dziś rzeczywiście gejsza je przewyższa porządnością 3->

Nie. Nawet gdy kobieta będzie chciała uprawiać seks z tym kim chce, to
jej sprawa. A nie jak gejsza jako maskotka dla wojownika!

185. Data: 2015-05-07 01:45:07

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:34, zdumiony pisze:

> A i tak lepsza bo porządna.

no fakt, niektore porzadnie tylkami kreca bo co do reszty... sorry,
jeszcze te Polki za PRLu, moze?

> A nie jakaś służąca do umilania życia mężczyźnie - wojownikowi

aj, nie chce mi ale musze, wiesz, ze jakbym ci polal gorzale (albo
herbate, juz mie sie mylic zaczyna) to swiadczyloby o podniesieniu
twojej rangi wobec mnie? oceniasz zbyt pohopnie nie majac ku temu podstaw

--
gazebo

186. Data: 2015-05-07 01:46:32

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:45, gazebo pisze:
> aj, nie chce mi ale musze, wiesz, ze jakbym ci polal gorzale (albo
> herbate, juz mie sie mylic zaczyna) to swiadczyloby o podniesieniu
> twojej rangi wobec mnie? oceniasz zbyt pohopnie nie majac ku temu podstaw

Nie, bycie gejszą to brak godności ludzkiej, a taki wojownik zamiast do
żony chodzi do gejsz.

187. Data: 2015-05-07 01:47:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 May 2015 01:31:06 +0200, gazebo napisał(a):

> nie ma takiej mozliwosci, to nie genetyka tylko socjologia sie klania

Tia...

188. Data: 2015-05-07 01:48:00

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:35, zdumiony pisze:

> Tramwajarka jest lepsza od gejszy!

a mleczarz od meza, powiem szczerze, ze nie wnikam :) ja mam jeden
niedoscigniony wzorzec aktorski i jeden wokalny, trzymam sie tego od
lat, starzeja sie razem ze mna :))) w tramwaju moze byc, poprosze jednak
bez mundurka

--
gazebo

189. Data: 2015-05-07 01:48:42

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:42, zdumiony pisze:

> Piszę tylko że Hitlera też nie doceniano, a potem puk, puk, to ja - głód

jakbym nie pytal to bym sie musial domyslac

--
gazebo

190. Data: 2015-05-07 01:50:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-07 o 01:48, gazebo pisze:
> [...]
> niedoscigniony wzorzec aktorski i jeden wokalny, trzymam sie tego od
> lat, starzeja sie razem ze mna :))) w tramwaju moze byc, poprosze jednak

Gejsze są w ogóle brzydkie, wymalowane na biało porcelanowe lalki. Nie
to co Polki.

Paradoksy kultury współczesnej
Braun mówi o Iranie
Druga tura - Duda-Kukiz?