Pykanie w stawach

1. Data: 2004-11-30 11:17:11

Temat: Pykanie w stawach
Od: "Anspiral Mac'owsky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szanowni grupowicze, prosilbym o wyjasnienie, czy takie pykanie w stawach
(przy ich zginaniu) jest choroba i co to za choroba, jak to sie leczy?
Np. przy zginaniu palcow i nie tylko, slychac takie pykniecie (chrupniecie).
Czy jest na to jakis sposob, rada?

2. Data: 2004-11-30 12:41:37

Temat: Re: Pykanie w stawach
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przy ich zginaniu) jest choroba i co to za choroba, jak to sie leczy?
> Np. przy zginaniu palcow i nie tylko, slychac takie pykniecie

Ja się z tym męczę już od wielu lat. Z tym, że mnie niedawno zaczęły jeszcze
przy tym strzelaniu boleć. Włąsnie przed chwilą wróciłam od lekarza, który
zapisał mi coś, co się zwie Piascledine 300. To jest jakiś lek na bazie
oleju z awokado i soji. Nie wiem, czy skuteczny - przekonam się za jakiś
czas. Dam znać.
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

3. Data: 2004-11-30 21:04:09

Od: "Anspiral Mac'owsky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapisał mi coś, co się zwie Piascledine 300. To jest jakiś lek na bazie
> oleju z awokado i soji. Nie wiem, czy skuteczny - przekonam się za jakiś

ok
dzieki
pozdrawiam i zycze udanej kuracji

4. Data: 2004-12-01 11:23:37

Od: "Anspiral Mac'owsky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapisał mi coś, co się zwie Piascledine 300. To jest jakiś lek na bazie
> oleju z awokado i soji. Nie wiem, czy skuteczny - przekonam się za jakiś

Witam
Ja mam REUMAPHYT kapsulki twarde 65szt. Jak myslicie pomoze ten lek?
To jest wyciag z korzenia harpagofytum zawiera glikozy irydoidowe, zwlaszcza
harpagozyd.

5. Data: 2005-03-03 10:15:15

Od: "Aspiration@Hotmail" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" napisał w wiadomości

> [...]
> zapisał mi coś, co się zwie Piascledine 300. To jest jakiś lek na bazie
> oleju z awokado i soji. Nie wiem, czy skuteczny - przekonam się za jakiś

Witam
I jak pomaga ten lek? Jest jakas poprawa? Mialas dac znac.

6. Data: 2005-03-03 11:53:15

Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> I jak pomaga ten lek? Jest jakas poprawa? Mialas dac znac.

Przepraszam. Totalnie wyleciało mi to z głowy, bo teraz walczę z oczami i
stawy zeszły na drugi plan.
Lek faktycznie był niezły ... dopóki go stosowałam. Po zjedzeniu
przepisanych 3 opakowań strzelanie w stawach powróciło, choć jest trochę
rzadsze. Może trzeba by stosować tę terapię nieco dłużej, ale mój lekarz
wspominał, że wystarczą te trzy opakowania i powinno przejść. Może niedługo
znowu sie do niego wybiorę, to zapytam.

Pozdrawiam.
Barbara.

bol w klatce piersiowej