rzepka ...niekrzepka

1. Data: 2004-11-30 08:53:11

Temat: rzepka ...niekrzepka
Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stwierdzono u mnie chondromalacjie rzepki
Przepisano mi Athryl. Lek ten kosztuje około 90PLN za 20 saszetek,
przyjmowanie jedna saszetka dziennie. Zalecono 6 tygodniowa kuracje. Bodajze
siarczan
glukozaminy mozna tez kupic taniej w sklepie z odzywkami dla kulturystow.
Opakowanie z 60 kapsulkami kosztuje ok 40PLN. Chcialabym sie upewnic ...
Moglby kto mnie to potwierdzic ...

Do tego moja rzepka w wyniku urazu (uraz... scieranie podlogi na kolanach!)
przesunela sie nieco i wyciera warstwe chrzastki. Doktor zalecil mi
stabilizator, specjalny z dziura na rzepke, na min 6 tygodni, do tego zakaz
kucania, zginania, itp... W szpitalu za stabilizator zazyczyli sobie 170PLN.
Czy nie znalazloby sie cos tanszego? Czy ktos moglby mi polecic cosik?
Jestem z WROclawia, moze jakies namiary na punkty medyczne z takimi
akcesoriami (ps. o Kosciuszki to ja juz wiem, i tam nie!)

Hesia
[WRO-tka]

2. Data: 2004-11-30 20:35:01

Temat: Re: rzepka ...niekrzepka
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Opakowanie z 60 kapsulkami kosztuje ok 40PLN. Chcialabym sie upewnic ...

moze i tak ale watpliwe aby w tych tanich bylo tyle samo leku wagowo
o ile pamietam to tylko arthryl ma forme 1500 mg

3. Data: 2004-12-01 08:34:35

Od: "kolarz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stabilizatory sa drogie a cena 170 wbrew temu co może sie wydawać jest i tak
niska

4. Data: 2004-12-01 10:15:16

Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> moze i tak ale watpliwe aby w tych tanich bylo tyle samo leku wagowo
> o ile pamietam to tylko arthryl ma forme 1500 mg

no tak, tam 500mg ale mozna brac do 3 tabletek czyli wyjdzie na to samo. i
kosztuje 34 zl dokladnie 1/3 ceny athryla !

straszle sa ceny lekow, wczoraj zostawilam w aptece jedyne 270 zl ;-)
a sie zbliza mama barborka, mikolaj, gwiazdor i same swieta i wypoczynek w
gorach

Hesia slukana
[WRO-tka]

5. Data: 2004-12-02 17:26:27

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Opakowanie z 60 kapsulkami kosztuje ok 40PLN. Chcialabym sie upewnic ...
Też nad tym myślę. Niby ten sam siarczan glukozaminy. Z tym, że w Arthrylu w
formie rozpuszczalnej, może się inaczej wchłania?. Gdzieś jeszcze kiedyś
wyczytałem, że Arthryl ma te przewagę, że został przebadany (jako jedyny
jest na receptę). Osobiście wybrałem 2,5 razy trańszy ArtrXXXX :-)

> [...]
> zakaz
> kucania, zginania, itp... W szpitalu za stabilizator zazyczyli sobie
Czy ten ortopeda nie zalecił ci spotkania z rehabilitantem? Jakieś RTG, USG?
repair

6. Data: 2004-12-03 11:23:08

Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
> wyczytałem, że Arthryl ma te przewagę, że został przebadany (jako jedyny
> jest na receptę). Osobiście wybrałem 2,5 razy trańszy ArtrXXXX :-)

narazie kupilam glukozamine plus cos tam innego z recepty za 90 zl ;-)

> Czy ten ortopeda nie zalecił ci spotkania z rehabilitantem? Jakieś RTG,
USG?
> repair

rtg w tysiacu ujec. rzepka w wyniku urazu przesunela sie w dol i ociera te
biedne juz powierzchnie stawowe.
co ciekawe nic a nic mnie nie boli, tylko chrupie niemilosiernie !
zalozyli mi tez stabilizator rzepki na kolanko (85 zl po znajomosci,
normalnie taki za 170 zl), kazali przez 6 tyg nie zginac kolana. ciezko sie
upilnowac gdy nie boli :(
chrupie caly czas.
zobaczymy po 6 tyg.

Hesia