Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

151. Data: 2010-01-25 13:37:52

Temat: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 25-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> ja jestem z radomskiego - jakżesz byłem zdziwiony, kiedy moja piotrkowska
> żona nie wiedziała co to takiego "ciapy" czy "balas".

O ja pierdziu! a co to?

Qra, nie zdziwiona

152. Data: 2010-01-25 13:38:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> qro, ciebie zawsze kochałem!

Mam się jeszcze bardziej nastroszyć?

Qra

153. Data: 2010-01-25 13:42:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> microsoft outlook express - bo o nim mowa - przy odpowiadaniu na posty,
> ustawia kursor NAD cytatami.
> wzbogacony o pewne nakładki zachowuje się w znacznie bardziej przyjazny
> sposób.

W takim razie musiałam mieć te nakładki, bo nie pamiętam takich
problemów. Albo przewinięcie nie było dla mnie problemem.

Ewa

154. Data: 2010-01-25 13:43:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> przecież to usenet - pisze się dla ogółu, a nie dla szczegółu :)

To też. W szczególności! :)

Ewa

155. Data: 2010-01-25 14:02:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy .Redarrt. wymamrotał:

nie wiem, ale brzmi obiecująco :)

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

156. Data: 2010-01-25 14:03:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Będziesz uklepywał?
>
> Qra, z irokezem

obetnę. trzeba ciąć, te, cycate, nie?

--

Na pewnym osiedlu dzieci ulepiły bałwana - ktoś z premedytacją go rozjechał
samochodem, następnego dnia ulepiły go jeszcze raz i znów go ktoś

157. Data: 2010-01-25 14:04:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> O ja pierdziu! a co to?

załóż gógle na instrument

158. Data: 2010-01-25 14:04:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Mam się jeszcze bardziej nastroszyć?

tylko się nie wystrosz.

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

159. Data: 2010-01-25 14:05:53

Od: ".Redarrt." <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 25-styczeń-10, gdy .Redarrt. wymamrotał:

> nie wiem, ale brzmi obiecująco :)

pamperek / pamper to ludzik-zabawka. taki żołnierzyk, może dziś petshop
by podpadł. Wielkopolski ślad ;)

O, masz:
http://www.poznan.pl/mim/public/slownik/words.html?c
o=word&word=112|97|109|112|101|114|101|107
pajacyk.

160. Data: 2010-01-25 14:19:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 25-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> obetnę. trzeba ciąć, te, cycate, nie?

No, musowo, trzeba, ciąć!

Qra

Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci