Pytanie do Grupowiczow z 3miasta

1. Data: 2001-03-22 10:44:09

Temat: Pytanie do Grupowiczow z 3miasta
Od: "salma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

gdzie w Trojmiescie dostane agar??

>^-_-^< salma icq 52631710
'Nasze czyny za zycia brzmia echem w wiecznosci'

1. Data: 2001-03-22 11:07:08

Temat: Re: Pytanie do Grupowiczow z 3miasta
Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salma" <s...@p...onet.pl> napisał ...
> Witam,
>
> gdzie w Trojmiescie dostane agar??

Haaaa!
Szukaj, a znajdziesz! Ja znalazłem w Centrum Handlowym we Wrzeszczu, w
starszej części. Sklep ze zdrową żywnością. Wszystko fajnie, tylko dwie
sprawy:
1. Drogi! Za 10 dkg zapłaciłem 14 złotych.
2. Nie mam pojecia jak uzywać tego zamiast żelatyny - chodzi o
proporcje. Ile agaru odpowiada odpowiedniej ilości żelatyny?
Jak wiesz, napisz! Będę wdzięczny.....

Sorel Zażelowany.

1. Data: 2001-03-22 11:11:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorel wrote:

> Szukaj, a znajdziesz! Ja znalazłem w Centrum Handlowym we Wrzeszczu, w
> starszej części. Sklep ze zdrową żywnością.

.. a precyzyjniej?
Czy to jest na Manhattanie?

sadyl

1. Data: 2001-03-22 11:37:13

Od: "Sorel" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(ciach)

> .. a precyzyjniej?
> Czy to jest na Manhattanie?

Precyzyjnie, to taaak. To jest na Manhattanie.
Tym we Wrzeszczu....

Sorel

1. Data: 2001-03-22 13:09:04

Od: "salma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sorel" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> 2. Nie mam pojecia jak uzywać tego zamiast żelatyny - chodzi o
> proporcje. Ile agaru odpowiada odpowiedniej ilości żelatyny?
> Jak wiesz, napisz! Będę wdzięczny.....

Czytalam gdzies, ze agar jest ciut mocniejszy od zelatyny i np zamiast 3
lyzeczek zelatyny daje sie 2 lyzeczki agaru.

Serdecznie dzieki za info!

>^-_-^< salma icq 52631710
'Nasze czyny za zycia brzmia echem w wiecznosci'

Swiateczne jajeczka
moje urodziny z kuchnia bawarska !!!
prazona celula
Kuchnia z płytą ceramioczną..