Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.

1. Data: 2000-01-19 18:57:22

Temat: Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.
Od: "SL 27" <u...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem tu nowy i zanim zaczne tu pisac hcialbym wiedziec czy w tej grupie
dyskusyjnej sa jacys psyholodzy czy to takie cos dla jaj ?

pozdrowienia od SL 27

1. Data: 2000-01-19 19:44:32

Temat: Re: Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.(sic!!!)
Od: jul <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

SL 27 wrote:

> <ciach> sa jacys psyholodzy czy to takie cos dla jaj ?

Grupa jest dydkudyjna, czyli raczej dla jaj, choc sa i inni...

--
jul === o-o> roadie

"vehere necesse est
vivere non necesse"

1. Data: 2000-01-19 19:57:32

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jul napisał(a) w wiadomości: <3...@t...com.pl>...

>Grupa jest dydkudyjna, czyli raczej dla jaj, choc sa i inni...

Oj tak,oj tak..........
Ale tu wesolo, bawimy sie w kolo......
Bozena
Kubus Fatalista
Ps . A dlaczego ogorek nie spiewa..........

1. Data: 2000-01-19 19:59:07

Temat: Odp: Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.
Od: "Adam Tyburcy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez jestem nowy - jest nas dwoje Od paru dni obserwuje te grupe maja ...cekawe
tematy

--
Adam
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-19 20:12:47

Temat: Re: Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

SL 27 napisał(a) w wiadomości: <8653l7$tkr$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
>jestem tu nowy i zanim zaczne tu pisac hcialbym wiedziec czy w tej grupie
>dyskusyjnej sa jacys psyholodzy czy to takie cos dla jaj ?

Acha , jeszcze sobie przypomnialam - nie zdziw sie, jak ktos Cie zacznie
poklepywac po plecach - my sie tu poklepujemy.
Wiesz? I musisz tez to robic - poklepywac.
Wasz poklepany Kubus Fatalista
Bozena.
Ps. ten watek jest jakby zywcem z hihota przeniesiony.

1. Data: 2000-01-19 20:28:11

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SL 27
> jestem tu nowy i zanim zaczne tu pisac hcialbym wiedziec czy w tej grupie
> dyskusyjnej sa jacys psyholodzy czy to takie cos dla jaj ?

ja tu pisze dla jaj
a na miekko to juz w ogole ubielwiam....
mmm....

mała
"jak to maseleczko juz sie tam rozpusci to palce lizac"

1. Data: 2000-01-19 21:23:25

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mała <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:v7ph4.41650$X...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> mała
> "jak to maseleczko juz sie tam rozpusci to palce lizac"

Tam to znaczy gdzie ?

TRABUL

1. Data: 2000-01-19 22:29:07

Od: "Marcin S. Borowski" <s...@p...hp.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zalezy o czym chcesz pisac. Jezeli planujesz tylko poruszac ciekawe tematy
(dotyczace prostych problemow ludzi), to jest to idealne miejsce. Lecz jesli
sam szukasz psychologicznej porady - zastanow sie glebiej. Niektore
odpowiedzi moga zalamac nawet laikow.

SL 27 wrote:

> jestem tu nowy i zanim zaczne tu pisac hcialbym wiedziec czy w tej grupie
> dyskusyjnej sa jacys psyholodzy czy to takie cos dla jaj ?

> [...]

"When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains,
however improbable, must be the truth."

Sherlock Holmes.

1. Data: 2000-01-19 23:09:21

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała dala upust swoim fascynacjom kulinarnym:

>ja tu pisze dla jaj
>a na miekko to juz w ogole ubielwiam....
>mmm....

Ja wole kogel-mogel z dużą iloscią cukru
("to niezdrowe i będziesz gruby !!!")

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-19 23:09:23

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista napisał(a) w wiadomości:
<8655h8$rot$1@helios.man.lublin.pl>...

> [...]
>poklepywac po plecach - my sie tu poklepujemy.
> Wiesz? I musisz tez to robic - poklepywac.

Zależy w jakie miejsca.

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

Re: Znowu ta milosc..
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Re: Pytanie
RE: Pomózcie, please !