Re: ehh.. Znowu ta milosc..

1. Data: 2000-01-19 19:47:00

Temat: Re: ehh.. Znowu ta milosc..
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Kiedys mialem internetowa przyjaciolke, slalismy dlugie listy (dostalas
kiedys list, ktory mial 60 stron?), emaile, jezdzilismy do siebie (ponad
500
km).
Tez byly rozmowy w stylu : nigdy sie nie rozstaniemy, do konca zycia
bedziemy przyjaciolmi itp.
Znajomosc rozpadla sie po dwoch latach internetowej znajomosci (nie wiem
nawet z jakiego konkretnie powodu).
Czy tak samo by sie stalo, gdybysmy mieszkali w tym samym miescie?

Uważam , że gdybyś mieszkał w Tym samym mieście co ta dziewczyna wasze
uczucie trwałoby dalej .
Bo zakochani , niby razem a w rzeczywistości byliście sami !!!!!!!!!!!
Brakło codzienności .............
Wyjścia wspólnego na spacer , do kawiarni do kina czy na dyskotekę ,
zwykłego poczucia bliskosci drugiej osoby ...........
Zgodzisz sie ze mną ??????
Agnieszka

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-21 08:32:10

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwykłego poczucia bliskosci drugiej osoby ...........
> Zgodzisz sie ze mną ??????
> Agnieszka
Przeczytaj moje wczesniejsze posty, pisalem tam o bliskosci :)))
Powtarzasz moje slowa dodajac przyklady z zycia :)))
pa
spider.

Pytanie do calej grupy dydkudyjnej.
Re: Znowu ta milosc..
Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Re: Pytanie