Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)

1. Data: 2005-06-02 14:40:17

Temat: Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Znudziło mi się przylizywanie moich na żel, który potem sztywnieje i robią
się z niego kolce. A mam włosy, które przy takiej długości napuszają się
niemożebnie i na samą wodę trudno z nich cokolwiek uklecić, bo zaraz na
powrót robi się z nich wełenka.

Co robicie ze swoimi włosami? Mile widziane fotki i linki do fryzur z
takich włosów :)

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://glinki.com/?l=fwm04r

1. Data: 2005-06-02 15:05:00

Od: crop <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor napisał(a):
> [...]
> powrót robi się z nich wełenka.
>
> Co robicie ze swoimi włosami? Mile widziane fotki i linki do fryzur z

zapusc wlosy ;)

1. Data: 2005-06-02 15:08:15

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:

> Co robicie ze swoimi włosami?

Do ukladania uzywamy odzywki Bielendy z limonka (tej w piance)
i jest git. :)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-06-02 15:53:42

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, crop <c...@o...pl> przeskrobal:

> zapusc wlosy ;)

A w życiu ;p Najdłuższe włosy jakie w życiu miałam sięgały mi do pupy.
Mycie ich było ceremoniałem. Zamiast wtrynić się raniutko pod prysznic i
umyć je tak przy okazji musiałam specjalnie wszystko zaplanować. Dwa
ręczniki (1 do położenia na krawędzi wanny, siedzenia na nim i wstępnego
podsuszenia włosów, 2-gi do podsuszenia właściwego, jak już pierwszy
będzie całkiem przemoczony), szampon i odżywka. Potem godzina suszenia.
Potem zaplatanie ich przez zobowiązaną uprzednio osobę, by się nie
brudziły zbyt szybko między jednym myciem a drugim. Sytuacje wymagające
odrobiny samodzielności miały na moje kudły niezbyt dobry wpływ :(

Jak je kilka lat temu ścięłam, poczułam się jak młoda bogini ;D Zostałam
neofitką krócizn i do tej pory mi zostało :) Tyle że aż tak krótko rzadko
je ścinam, i brakuje mi pomysłów. A jak przeglądam katalogi z krótkimi
fryzurami, to wszystkie są robione na włosach co najmniej 2x dłuższych niż
moje.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-02 16:04:01

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 02.06.2005, Dunia <d...@n...o2.pl> przeskrobal:

> Do ukladania uzywamy odzywki Bielendy z limonka (tej w piance)
> i jest git. :)

Na wizażu nie ma, a google wyrzycił: http://42.pl/url/cwW

Wybacz niedyskretne pytanie, ale jak zrobić, żeby to działało
oklapująco i porządkująco? Bo 'Odżywka w piance' nie brzmi zbyt mocno, jak
na mój gust ;p Ale chyba spróbuję, jednak raczej ze względu na ten filtr
UV.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2005-06-02 16:19:17

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
> [...]
> się z niego kolce. A mam włosy, które przy takiej długości napuszają się
> niemożebnie i na samą wodę trudno z nich cokolwiek uklecić, bo zaraz na

Ja używam żelu Bielendy XXL od wielu miesięcy i bardzo sobie chwalę.
Warunkiem, żeby nie robiła się "wełenka" jest, żeby nie wsadzać w ciągu dnia
rąk we włosy.
Odradzam szczerze żele firmy Taft - po przejechaniu ręką po włosach,
wykrusza się żel i robi się na włosach biały "łupież" - coś strasznego.

Widziałam nowe produkty z Bielendy do stylizacji - jakąś galaretkę i inne
cuda - pewnie niedługo wypróbuję, bo jestem zakochana w produktach Bielendy.

--
pozdrawiam, misiczka

Wnuki są nagrodą za to, że nie pozabijaliśmy swoich dzieci.
Z filmu "Paszport do raju"
www.misiczka.com

1. Data: 2005-06-02 16:22:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:

> Na wizażu nie ma, a google wyrzycił: http://42.pl/url/cwW

O to to.

> Wybacz niedyskretne pytanie, ale jak zrobić, żeby to działało
> oklapująco i porządkująco?

Uzyj tak jak pianke, najlepiej na suche lub prawie suche wlosy. No nie
wiem, u mnie dziala super (a tez mam zbuntowane wlosy).

> na mój gust ;p Ale chyba spróbuję, jednak raczej ze względu na ten filtr
> UV.

Sprobuj, kosztuje pare zlotych i jestem prawie pewna, ze sie pozytywnie
zadziwisz. Jako odzywka na koncowki tez sie niezle sprawdza. :)

D.

1. Data: 2005-06-02 16:52:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 2 czerwca 2005 17:05 użytkownik
crop, sącząc kawkę, wyklepał:

> zapusc wlosy ;)

Z takich krótkich? Spróbuj, to ci dopiero zabawa :)

Krusz.
na tym etapie, na razie z mocnym postanowieniem wytrwania.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-06-02 17:00:24

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak przeglądam katalogi z krótkimi
> fryzurami, to wszystkie są robione na włosach co najmniej 2x dłuższych niż
> moje.

A możesz pokazać jakąś swoją fotkę z tymi super-krótkimi włosami?

--
pozdrawiam, misiczka

Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-06-02 17:02:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor <s...@m...nie> napisał(a):

> Znudziło mi się przylizywanie moich na żel, który potem sztywnieje i robią
> się z niego kolce.

A guma? Jak mnie się robi zwierzojeż na głowie to go pacyfikuję gumą.

> /.../ Mile widziane fotki i linki do fryzur z
> takich włosów :)

O nie. Jednak nie ;) Co Cię będę zniechęcać...

--
s i w a
back to lurk mode

Kto używał tego błyszczyka?