Pytanie do informatyków

1. Data: 2004-11-22 08:33:46

Temat: Pytanie do informatyków
Od: "I-a" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanie do nauczycieli informatyki, którzy jednocześnie są opiekunami
pracowni komput. Jak jest w Waszych szkołach rozwiązana kwestia płacy za
pracę w pracowni poza godz. lekcyjnymi. Czy wchodzi to w zakres obowiązków,
czy jest jakoś dodatkowo gratyfikowane?
Opiekun pracowni musi poza lekcjami spędzić tam wiele czasu, aby
wszystko działało w miarę dobrze.
Czy sprawa opiekuna pracowni i jego wynagrodzenia jest gdzieś prawnie
rozstrzygnieta?, czy zależy to od władz w szkole?
Jak to wygląda u Was?

2. Data: 2004-11-22 18:51:30

Temat: Re: Pytanie do informatyków
Od: "zho" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I-a" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak to wygląda u Was?

W mojej szkole dostali wszyscy nauczyciele zatrudnieni na pelen etat angaz
na 40 godzin pracy na rzecz szkoly z ktorych maja wykonywac xx godzin
dydaktycznych a pozostaly czas poswiecac na przygotowanie sie do zajec i
samoksztalcenie :)

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl, www.morskie.aip.pl

3. Data: 2004-11-22 19:21:59

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cns89f$5oq$1@news.onet.pl I-a <i...@o...pl> pisze:

> [...]
> Czy sprawa opiekuna pracowni i jego wynagrodzenia jest gdzieś prawnie
> rozstrzygnieta?, czy zależy to od władz w szkole?
Obawiam się, że można próbować przyjąć, iż jest prawnie rozstrzygnięta i to
bynajmniej nie w sposób korzystny dla nauczyciela-opiekuna pracowni. Po
prostu trochę nagiąć prawo (specjalność dyrektorów ;)) przyjmując, że opieka
nad sprzętem to niedydaktyczne zajęcia uzupełniające pensum do
dopuszczalnych 40 godzin (tzw. czas zadaniowy). KN art. 42 pkt 2.3

Jotte

4. Data: 2004-11-22 23:55:30

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nad sprzętem to niedydaktyczne zajęcia uzupełniające pensum do
> dopuszczalnych 40 godzin (tzw. czas zadaniowy). KN art. 42 pkt 2.3
<...>
Może zaczyna kodeks pracy obowiazywać, a nie KN?
No dobra, jak nie dydaktycznym, co z dodatkiem szkodliwym?
"Praca z monitorami ekranowymi" Skoro razem 40 godzin?
Ile tu pracy z nim?
Jeśli nawet liczyć tak, że te dyddaktyczne, są bez?
;-) Może nic ;;;-)
Np. 18 dydaktycznych, a (potencjalnie) 22 z monitorem /"opieka"?
A jak nauczyciel opiekunem pracowni, jest ponad pół etatu (9 godzin)?
To jak z jego forma zatrudnienia?

RomanO

5. Data: 2004-11-23 00:15:42

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cntuii$e16$1@nemesis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

> Może zaczyna kodeks pracy obowiazywać, a nie KN?
Sądzę (co prawda bez pewności), że wszelkie kwestie dotyczące pracy
nauczyciela reguluje przede wszystkim KN jako zbiorowy układ pracy. KP
wkracza dopiero w kwestiach nie ujętych w KN.

> No dobra, jak nie dydaktycznym, co z dodatkiem szkodliwym?
> "Praca z monitorami ekranowymi" Skoro razem 40 godzin?
Nie razem 40. Razem _do_ 40.
I wreszcie - jaka jest definicja "pracy z monitorem ekranowym"?

> A jak nauczyciel opiekunem pracowni, jest ponad pół etatu (9 godzin)?
> To jak z jego forma zatrudnienia?
Ba - KN w art. 42 zajmuje stanowisko tylko co do nauczycieli
pełnozatrudnionych. Niektórzy uważają, że w stosunku do
niepoełnozatrudnionych stosować należy przeliczenie proporcjonalne (np. 9
godz. dydaktycznych + 11 zadaniowych). Jest to być może logiczne, jednak nie
znam prawnego umocowania takiej interpretacji.

Jotte

6. Data: 2004-11-23 06:11:56

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 22. listopada 2004 09:33 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane I-a:

> [...]
> Czy sprawa opiekuna pracowni i jego wynagrodzenia jest gdzieś prawnie
> rozstrzygnieta?, czy zależy to od władz w szkole?

U mnie wygląda tak, że robię, bo chcę żeby mi się wygodnie pracowało :)

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Uwaga! nie jestem w stanie korespondować z posiadaczami konta na serwerze
gazeta.pl. Jeśli chcesz do mnie pisać, użyj innego konta.

7. Data: 2004-11-23 09:08:18

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Np. 18 dydaktycznych, a (potencjalnie) 22 z monitorem /"opieka"?
> A jak nauczyciel opiekunem pracowni, jest ponad pół etatu (9 godzin)?

Pisz proszę pełnymi zdaniami. Trudno Cię zrozumieć.
Pozdrawiam
SZ

8. Data: 2004-11-23 13:51:31

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>
> Sądzę (co prawda bez pewności), że wszelkie kwestie dotyczące pracy
> nauczyciela reguluje przede wszystkim KN jako zbiorowy układ pracy. KP
> wkracza dopiero w kwestiach nie ujętych w KN.
No własnie _pracy, a nie osoby_.
Sądzę, że techniczna opieka nad pracownią, to nie praca nauczyciela?!

<..>
> I wreszcie - jaka jest definicja "pracy z monitorem ekranowym"?
Poszukam i podam, np sekretarka ma na stanowisku pracy, PC
Stanowisko np SBS serwera, to stanowisko pracy dla opiekuna-nauczyciela?

No, to jest ciekawa scieżka.

RomanO

9. Data: 2004-11-23 17:54:30

Od: poe <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> U mnie wygląda tak, że robię, bo chcę żeby mi się wygodnie pracowało :)

A ja do tego kolko inf. jeszcze dokladam za free

pozdr
poe

10. Data: 2004-11-23 19:40:42

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cnvfi2$c1c$1@nemesis.news.tpi.pl RomanO
<r...@k...chip.pl> pisze:

> Sądzę, że techniczna opieka nad pracownią, to nie praca nauczyciela?!
Bo ja wiem? Historyka pewnie nie ;)
Mam w tej materii własne sprawdzone rozwiązanie, no ale ono jest dobre dla
mnie, więc mniejsza z tym. A generalnie wyznaję i realizuję zasadę: zero
roboty za friko chyba, że sam zechcę.

Jotte

ola
ccc
Wymagania na ocenę dopuszcającą, dostateczną itd.
Ile zarabia nauczyciel dyplomowany???
obowiazki eksperta komisji egzaminacyjnej