Pytanie do uzytkownikow miksera mixRobi f. Zelmer

1. Data: 2006-01-06 17:09:29

Temat: Pytanie do uzytkownikow miksera mixRobi f. Zelmer
Od: "surt " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Dwa dni temu kupilem w promocji w Makro mikser mixRobi f. Zelmer. Zauwazylem
ze w kupionym egzemplarzu na biegu 2 i 3 jest taka sama predkosc
obrotowa /nie slysze ani nie widze zadnej roznicy w pracy silnika pomiedzy
tymi biegami/. Bylem dzisiaj w Makro. W serwicie stwierdzili ze jest to
usterka przelacznika biegow i wymieniono mikser na inny egzemplarz. W domu
po sprawdzeniu nowego egzemplarza okazalo sie iz wystepuje ta sama rzecz w
przypadku biegow 2 i 3.
Stad moje pytanie do uzytkownikow tego modelu miksera.
Czy u Was tez, przy biegach 2 i 3 jest ta sama predkosc obrotowa?
Czy tez mialem pecha i trafilem drugi raz na uszkodzony egzemplarz, czy tez
moze promocja w Marko jest "wyprzedaza" wadliwej serii mikserow?

z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
surt

2. Data: 2006-01-07 12:57:24

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "surt " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze w kupionym egzemplarzu na biegu 2 i 3 jest taka sama predkosc
> obrotowa /nie slysze ani nie widze zadnej roznicy w pracy silnika pomiedzy

też kupiłem niedawno , sprawdzałem specjalnie, ale na każdym biegu są inne
obroty.
Na 2 i 3 jest minimalna różnica ale widoczna

Jędrek

3. Data: 2006-01-07 14:00:27

Od: "surt " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwrocilem dzisiaj drugi wadliwy egzemplarz tego miksera i postanowilem iz
wiecej nic juz nie kupie w Makro jesli chodzi o sprzet elektroniczny i
elektromechaniczny. Rano bylem w lokalnym sklepie AGD i sprawdzilem ten sam
model miksera. Dzialal bez zarzutow.
Kiedys slyszalem opinie w ktora wydawala mi sie malo realna ale coraz
bardziej sie do niej przekonuje. Podobno Makro sprzedaje w duzych promocjach
niektore towary ktorych dana partia produkcyjna jest w jakis sposob wadliwa
ale tylko w stopniu ktory jest "malo uciazliwy" dla uzytkownika, badz tez
sprzedaje towar "poreklamacyjny" doprowadzony do "powtornej nowosci". Ponoc
kupuje od producenta taniej partie towaru w ktorym jest duze
prawdopodobienstwo wystapienia danej wady z ktorego to powodu ow producent
obniza cene.
Nie byl to moj pierwszy produkt elektromechaniczny i elektorniczny kupiony w
tzw "promocji" w MAKRO ktory reklamowalem lub zwrocilem z powodu wady lub
usterki. Dzisiaj za mna przy punkcie gwarancyjno-reklamacyjnym byla dosc
dluga kolejka ludzi z czajnikami Eldomu i szlifierkami kupionymi
w "promocji".

surt

4. Data: 2006-01-07 14:36:42

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Podobno Makro sprzedaje w duzych promocjach
> niektore towary ktorych dana partia produkcyjna jest w jakis sposob
> wadliwa

powiem Ci że miałeś wyjątkowego pecha ( widocznie cala partia była wadliwa)
wszystkie sprzęty, a jest i trochę kupiłem w Makro i jeszcze nigdy nie
miałem problemu.

Jędrek

5. Data: 2006-01-16 10:07:14

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobote sprawdzilem swoj mikser i tez obroty wydaja mi takie same na 2 i 3
biegu. Dzisiaj dzwonilem do serwisu i dowiedzialem sie nastepujacej rzeczy:
roznica w obrotach na 2 i 3 biegu jest bardzo mala i wynosi okolo 150
obr/min, a przy predkosci 5500 na 2 biegu i 5650 na 3 roznica moze byc nie
wyczuwalna.

GB

Nalesniki bananowe, banany w ciescie czyli co na urodziny dla 11-latki...
ciasto Rafaello-polecam
waga kuchenna
impreza rodzinna
sól do młynka