Re: Pytanie do znawcówbambusów.

Data: 2004-07-28 09:08:51
Temat: Re: Pytanie do znawcówbambusów.
Od: m...@i...pl

> a przy okazji
> jak rosnie P.bissetii

Ladnie sie trzyma ale w do gruntu pojdzie dopiero w przyszlym sezonie.

> Twoja  P.aureosulcata f. aureocaulis  stanela na okolo 20 cm
> ale wypuscila dwie nowe lozy

Ciesze sie, ze sie rozwija. Ona jest wynikiem pobrania "golego" klacza, wiec
nic dziwnego, ze nie idzie w grubosc i wysokosc tylko buduje sobie zielona mase
i pewnie umacnia sie pod ziemia.

> dzieki uprzejmosci i uczynnosci Calviego
> wzbogacilem sie ostatnio o 4 nowe bambusy
> P. virella
> P. rubromarginata
> Bashania qingchengshanensis
> Fargesia  Jiuzhaigo

Ale masz u Calviego chody! Rubromarginata mi sie od dluzszego czasu marzy ale
moze jeszcze namowie go na wymiane bo mam komplet vivaxow (3).

> to byl dobry rok jesli chodzi o bambusy
Troche u mnie ich przybylo, ale tez padly vivax aur. (mam juz nowego) i
shibataea kumasasa.

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawiam