Re: Pytanie dotyczące zarobków

Data: 2008-08-24 14:36:33
Temat: Re: Pytanie dotyczące zarobków
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

Sebastian pisze:
[..]

> Chyba sie nie rozumiemy :)
> wiec zadam pytanie inaczej, zarabiam 2065,95 brutto ile to jest netto
> biorąc pod uwage ze pobieram rente z ZUS
> pozdr.seba

No to chyba Ci jednak zostaje bezpłatny pod koniec roku...
Ja miałem ze dwa lata temu tak: Zarabiałem w sumie miesięcznie gdzieś z
1700, a na przestrzeni całego roku stawki się smieniały. gdy pod koniec
roku sobie podliczyłem okazało się, że prawdopodobnie przekraczam to, co
dotychczas można było zarobić i przekroczę pewnie też to, co wg
szacunków do końca roku można będzie jeszcze zarobić. Brałem bezpłatny,
chciałem nawet zrzec się części dochodów... nic nie pomogło. W bodajże
kwietniu następnego roku zus przysłał pismo, że muszę oddać im...
'nienależnie pobrane świadczenie' i było to coś 860 zł. Szkopuł w tym,
że oni obliczyli, że to była kwota przekroczenia brutto, a ja musiałem
oddać im 'z kieszeni' :-(.
Wg mnie Twoje ponad dwa brutto, to kwota za duża i pewnie nie przejdzie
ten numer, że będziesz pobierał rentę w pełnej wysokości, i aż o tyle
przekraczał najniższy próg...

Ile to jest na rękę... nie wiem, spytaj w Twoim zakładzie pracy, albo
sobie wylicz.

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl