Pytanie o antykoncepcje

1. Data: 2005-06-15 19:30:48

Temat: Pytanie o antykoncepcje
Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o odp na pytanie czy stosowanie pigulek antykoncepcyjnych (w fazie
poczatkowej) moze powodowac puchniecie stop? Dziekuje

2. Data: 2005-06-15 19:42:56

Temat: Re: Pytanie o antykoncepcje
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak

3. Data: 2005-06-16 10:00:34

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aśka wrote:
> Prosze o odp na pytanie czy stosowanie pigulek antykoncepcyjnych (w fazie
> poczatkowej) moze powodowac puchniecie stop? Dziekuje

Nie tylko, mój biolog straszył nawet uwydatnieniem drugorzędnych cech
płciowych. Tyłek Ci urośnie (ale piersi też mogą :)), a za parę lat może
już siebie nie poznasz. Nowoczesne środki antykoncepcyjne ponoć nie
działają już aż tak radykalnie, ale proces jest nadal taki sam, więc
czuwaj ;)

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

4. Data: 2005-06-16 11:52:13

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2005 21:30:48 +0200, Aśka napisał(a):

> Prosze o odp na pytanie czy stosowanie pigulek antykoncepcyjnych (w fazie
> poczatkowej) moze powodowac puchniecie stop? Dziekuje

Antykoncepcja hormonalna może powodować zatrzymanie wody w organiźmie
(obrzęki).

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

5. Data: 2005-06-16 19:09:17

Od: dogma25 <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cathleen napisał(a):
> [...]
mozesz puchnac choc ja nie mialam takich problemow...chyba wszystko
zalezy od skutecznego dobrania tabletek, choc najczesciej dzieje sie to
metodo prob i bledow...
ja w koncu trafilam na swietne dla mnie...zadnego puchnieca, zadnego
tycia jestem bardzo zadowolona ale troche szukania...
pozdrawiam :)
dogma

6. Data: 2005-06-17 09:35:02

Od: "Magiera" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

*** http://tiny.pl/h6xp

--
Pozdrawiam cieplutko,
-----

Dziwne...
Kroplówka pomocna w regeneracji organizmu po wysiłku?
omega-3 kontra omega-6; jaki tran polecacie?
czy to lek syntetyczny ?
Niemowle zmiany EEG