biały nalot na języku

1. Data: 2005-06-15 19:43:55

Temat: biały nalot na języku
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałabym zapytać co oznacza biały nalot na języku?
Dodam, że jestem kobietą w wieku 23 :-) Odżywiam się w miarę normalnie, nie
choruje na nic konkretnego.
nie wiem co mogę więcej dodać - jeśli ktoś ma pytania pomocnicze to proszę pisać
:) odpowiem :)

Pozdrawiam,
E.

2. Data: 2005-06-16 17:03:02

Temat: Re: biały nalot na języku
Od: "ŁukaszW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może oznaczac mniej wiecej tyle, ze ze na twoim jezyku mieszkaja sobie
drozdze Candida albicans(to chyba najczestsza przyczyna) i pewnie im tam
dobrze. ale nie wiem czy to cos groznego.
LukaszW

3. Data: 2005-06-17 11:48:26

Od: "Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe dlaczego wszyscy na tej grupie w sprawie białego nalotu na języku
piszą, że to candida albicans... ?
Po pierwsze idź do lekarza i mu to pokaż - biały nalot nie jest równy białemu
nalotowi. Niektóre mogą świadczyć o grzybicach lub drożdżycach, a inne np. o
kłopotach z przewodem pokarmowym - przez internet nikt nie powie Ci co to
może być.
A po drugie - regularne jedzonko, śniadanie, obiadek, mała kolacja, po 18 -
20 nic już nie jedz. Mniej kawy i herbaty, więcej wody niegazowanej. Mniej
stresu, więcej ruchu i zapewne nalot zniknie ;)

Lecząc się przez internet, to możesz się jedynie nerwicy nabawić...

Pozdrawiam

Marek

4. Data: 2005-06-17 11:48:42

Od: "Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-06-17 13:57:39

Od: "maya" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecząc się przez internet, to możesz się jedynie nerwicy nabawić...

Masz racje Marku, tez miewam bialy nalot bylam u 3 lekarzy i laryngologa i
okazalo sie ze to nie grzyby a juz myslalam ze mam grzybice przewodu
pokarmowego tyle naczytalam sie na tej grupie..doszlo do tego ze dodatkowo
pojawia sie stres...
Ja zaczelam pic herbatki zmniejszylam ilosc kofeiny a przede wszystkim pomaga
Trilac (zywe kultury bakterii)
powodzenia w leczeniu ;)

maya

Pytanie o antykoncepcje
Dziwne...
Kroplówka pomocna w regeneracji organizmu po wysiłku?
omega-3 kontra omega-6; jaki tran polecacie?
czy to lek syntetyczny ?