Pytanie o dwa nazwiska :)

41. Data: 2006-01-15 16:14:11

Temat: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 17:03:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paweł Roszkiewicz* skreślił te oto słowa:

> skoro nie masz z tym problemu, to czemu rozpamiętujesz...

Hmmm, poleciłabym zajęcia z psychologii - powinny pomóc z odpowiedzeniu
sobie na to pytanie. Bo interepretacja: pisać o czymś -> rozpamiętywac jest
nieco uproszczona. Ale to pewnie strata czasu by była dla studenta
medycyny, co? ;>

> ... zarazem nie dokańczając wypowiedzi...

Tu powinien Norbert pomóc, miał 6 z polskiego w szkole ;)

> ... co powoduje, że owszem, na przykład ja, nie rozumiem za kogo ich
> uważasz skoro nie za dorosłych ludzi?

Hmmm, jaki by tu fakultet polecic?

> Ja u mnie za nic nie mam pojęcia jak wygląda profesor z AP bo mój
> kontakt urywa się na doktorze do spraw mojego wydziału (a profesor tylko
> machnie wpis do indeksu) - ja w następny czwartek pójdę na AM w
> Warszawie na egzamin nie wiedząc jak wygląda profesor.

A logiki Was uczą na studiach?

> Więc słucham (no dobra - czekam, aby przeczytać) za kogo mnie i mi
> podobnych uważasz

Niby za dorosłych ludzi...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

42. Data: 2006-01-15 16:26:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu powinien Norbert pomóc, miał 6 z polskiego w szkole ;)

Lia, za duzo ludzi przeciwko tobie :) Musisz odpuscic, nie uczyli tego na
psychologii?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

43. Data: 2006-01-15 16:35:07

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 17:26:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Norbert* skreślił te oto słowa:

> Lia, za duzo ludzi przeciwko tobie :) Musisz odpuscic, nie uczyli tego na
> psychologii?

Muszę? Nie uczyli, że musi sie to tylko umrzeć ;)

Aaaaa, i nie ludzi tylko studentów medycyny, którzy nagle poczuli, że muszą
zredukować dysonans poznawczy. Niektórzy nagle poczuli tez potrzebę
zadbania o integralnośc samooceny, w czym niewątpliwie ma pomóc ustawienie
się na pozycji ja umiem myśleć, a np taki biol-chem tylko kuć ;>

Ehhhh, uczcie się, uczcie tej patomorfologii, może kiedyś do kogoś dotrze,
że poznawanie filozofii, psychologii itp to nie tylko strata czasu. I że
oceny uzyskiwane w liceum ostatni raz są ważne na swiadectwie ukończenia
szkoły :] A potem dobrze jest dbać o wszechstronny rozwój zanim się wpadnie
w samozachwyt, a pycha i buta stworzą ograniczające klapki na oczach.

44. Data: 2006-01-15 17:01:38

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę? Nie uczyli, że musi sie to tylko umrzeć ;)

Chyba "Mnie uczyli,...."

> Aaaaa, i nie ludzi tylko studentów medycyny, którzy nagle poczuli, że
> muszą

Studenci medycyny to nie ludzie?

> zredukować dysonans poznawczy. Niektórzy nagle poczuli tez potrzebę
> zadbania o integralnośc samooceny, w czym niewątpliwie ma pomóc ustawienie
> się na pozycji ja umiem myśleć, a np taki biol-chem tylko kuć ;>

Zauwazylem tylko pewien zwiazek. Zeby udowodnic trzeba by przeprowadzic
jakies badania, ale kto by sie poddal ;)

> Ehhhh, uczcie się, uczcie tej patomorfologii, może kiedyś do kogoś dotrze,

Patomorfologia to podstawa!

> że poznawanie filozofii, psychologii itp to nie tylko strata czasu. I że~

Lia co wlasciwie studiowalas, bo jakos nigdy sie nie dowiedzialem?

> oceny uzyskiwane w liceum ostatni raz są ważne na swiadectwie ukończenia

O ocenach wspomnialem tylko dlatego ze jak byl czas nauki filozofii (mialem
w szkole sredniej) to sie uczylem, od tego jest liceum. Teraz ucze sie
zawodu, a czy w przerwie poczytam o historii medycyny, czy pogram w gre na
komputerze, czy pojde na rower nie powinno nikogo obchodzic.

> szkoły :] A potem dobrze jest dbać o wszechstronny rozwój zanim się
> wpadnie
> w samozachwyt, a pycha i buta stworzą ograniczające klapki na oczach.

Jaka pycha i buta? Zdaje sobie sprawe, ze za duzo umiejetnosci przydatnych w
przyszlym zawodzie jeszcze nie posiadam, a chcialbym nauczyc sie jak
najwiecej, a tu ze tak powiem rzuca sie ludziom klody pod nogi.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

45. Data: 2006-01-15 17:13:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 18:01:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Norbert* skreślił te oto słowa:

> Studenci medycyny to nie ludzie?

No Ci co są drętwi to tak nie bałdzo ;)

> Lia co wlasciwie studiowalas, bo jakos nigdy sie nie dowiedzialem?

Rózne rzeczy studiowałam. Socjologie, psychologie, zarządzanie i marketing.

I tez mi się kiedyś wydawało, że jakiś tam procent zajęc jest bez sensu, że
nic nie daje, i że lepiej jakby więcej praktycznych rzeczy uczyli.
Im dalej od studiów tym bardziej doceniam te "nieistotne" przedmioty. I
żałuję, że parę sobie odpuściłam zastępując je innymi.

> O ocenach wspomnialem tylko dlatego ze jak byl czas nauki filozofii (mialem
> w szkole sredniej) to sie uczylem, od tego jest liceum.

Widać róznimy się w ocenie tego czym powinny być studia. Wg mnie nie
powinny być li tylko i wyłącznie szkółką zawodową. Wg Ciebie taka ich rola
jest w zupełności wystarczająca.

> Teraz ucze sie
> zawodu, a czy w przerwie poczytam o historii medycyny, czy pogram w gre na
> komputerze, czy pojde na rower nie powinno nikogo obchodzic.

I nikogo nie obchodzi co robisz w czasie wolnym.
Ale ktoś uznał, ze studia wyższe to nie zawodówka i postanowił, ze
studentom medycyny przyda się szersze spojrzenie na parę spraw.

> Jaka pycha i buta? Zdaje sobie sprawe, ze za duzo umiejetnosci przydatnych w
> przyszlym zawodzie jeszcze nie posiadam, a chcialbym nauczyc sie jak
> najwiecej, a tu ze tak powiem rzuca sie ludziom klody pod nogi.

Hmmmm, czy to nie Ty nie tak dawno mi pisałeś, że ciężkośc studiów
medycznych to jest mocno przeraklomowana?

No i z drugiej strony jesli polski system kształcenia medyków Ci nie
odpowiada możesz tu przerwac studia i podjąc je w kraju, w którym ten
system jest bardziej zbliżony do Twojego ideału.

46. Data: 2006-01-15 17:48:25

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia:

> Nie wiem

To czemu napisałaś, że to żenujące i że być może wykłady powinny być
obowiązkowe, skoro studenci na nie nie chodzą?

> a co jest nie tak?

No właśnie nic.

> Hmmm, a masz problem ze zrozumieniem czegos?

Owszem - nie rozumiem, dlaczego preferowanie innych niż wykład źródeł
wiedzy ma oznaczać, że jest się nie do końca dorosłym człowiekiem.

MacAaron

47. Data: 2006-01-15 17:58:58

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Jan 2006 18:13:49 +0100, Lia <L...@p...onet.pl> wrote:

>No Ci co są drętwi to tak nie bałdzo ;)

Ty się Iśka ze słowami licz !!!
--
Harry Haller alias UFO
( Ultra Frywolny Orgazmofil )

48. Data: 2006-01-15 18:00:11

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 18:48:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *MacAaron* skreślił te oto słowa:

> To czemu napisałaś, że to żenujące i że być może wykłady powinny być
> obowiązkowe, skoro studenci na nie nie chodzą?

Bo to żenujące jak student odpuszcza sobie jakis przedmiot nawet nie
wiedząc czy jest ciekawy w sam sobie, ciekawie prowadzony itd.
Czym innym jest pojawienie się na jednym, dwóch wykładach i stwierdzenie,
że szkoda czasu, a czym innym olanie czegoś o czym sie nie ma zielonego
pojęcia.

> Owszem - nie rozumiem, dlaczego preferowanie innych niż wykład źródeł
> wiedzy ma oznaczać, że jest się nie do końca dorosłym człowiekiem.

Hmmm, czy ja coś pisałam o źródłach wiedzy... nie przypominam sobie, ale
jesli to m-ida poprosze, ustosunkuję się jakoś.

Pomijając fakt, że przy takich "ogólnorozwojowych" przedmiotach to jednak
wykład, dialog, ćwiczenia są lepszym źródłem wiedzy... no chyba, ze ktoś
chce jedynie zakuc, zdac, zapomnieć.

49. Data: 2006-01-15 18:01:04

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 18:58:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Harry Haller* skreślił te oto słowa:

> Ty się Iśka ze słowami licz !!!

Ty się nie liczysz :P
W tej furgonetce to już zdrętwiałeś na amen ;)

50. Data: 2006-01-15 18:03:00

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Jan 2006 19:01:04 +0100, Lia <L...@p...onet.pl> wrote:

>Ty się nie liczysz :P
>W tej furgonetce to już zdrętwiałeś na amen ;)

masz rację , czas zmienić miejsce popasu
pracuję nad tym
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

zespół żyły próżnej po badaniu KTG
problem ze wzrokiem
ciąża a prześwietlenie kręgosłupa
Jak Michael Jackson utrzymuje biala skore?
Rozstępy