Pytanie o ksiazke

1. Data: 2003-05-08 15:01:08

Temat: Pytanie o ksiazke
Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.

Gdzie mozna kupic specjalistyczna ksiazke do medycyny.
CZy istnieje jakas Biblia medyczna, czy do kazdego dzialu kupuje sie inna
ksiazke. Chodzi mi o ksiazki dla studentów lub cos podobnego, takie z
których mozna by sie bylo duzo dowiedziec.
Jesli ktos zna tytuly lub móglby mi cos polecic to bede bardzo wdzieczny.
Jeszcze jedno jaki to jest koszt takiej ksiazki.

Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2003-05-08 15:50:05

Temat: Re: Pytanie o ksiazke
Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie mozna kupic specjalistyczna ksiazke do medycyny.
Witam,
takich książek są setki, tysiące. Wystarczy pójść do dowolnej księgarni.
Książki dla lekarzy mogą być trochę niezrozumiałe dla nielekarza.
Pozdrawiam,
jeykey

3. Data: 2003-05-09 07:13:14

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZy istnieje jakas Biblia medyczna, czy do kazdego dzialu kupuje sie inna
> ksiazke. Chodzi mi o ksiazki dla studentów lub cos podobnego, takie z
> których mozna by sie bylo duzo dowiedziec.

Do każdego działu kupuje się *wiele* książek. Kwestia podstawowa, to ile
już wiesz i ile naprawdę chcesz się dowiedzieć. Bo jak nie wiesz ile chcesz
wiedzieć to znajdziesz się w sytuacji Zbója Bębona którego Trurl i
Klapaucjusz w pole wywiedli sporządziwszy demona termodynamicznego drugiego
rodzaju...
Co do cen to też rozpiętość znaczna: od kilkudziesięciu zł za polskie
cienkie studenckie do ~2-3 tysięcy za grube zagraniczne specjalistyczne.

Ale praktycznie. Rozumiem że o medycynie nie masz większego pojęcia.
Popatrz w księgarni w dziale med. na pozycje popularne, typu encyklopedie
medyczne, poradniki itp. Bez urazy, ale za trudne książki oznaczają że z
nich nic nie zrozumiesz. Przekładając na komputerowe: na początek czytaj
Wirtha nie Petzolda.

--
Krzysiek, EBP
jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

4. Data: 2003-05-09 09:50:26

Od: "Marek Gazda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie

Dziękuję za informacje.
W zasadzie to chodzi mi oto, żeby mieć dość dobre pojęcie na temat, co mnie
boli, gdzie i czym może być spowodowane, chce poprostu porzeżyć swoją wiedzę
na temat medycyny.
Nie być totalnym laikiem.

Pozdrawiam
Marek