Pytanie o limit cen na ręczny wozek inwalidzki

11. Data: 2007-03-23 06:28:26

Temat: Re: Pytanie o limit cen na ręczny wozek inwalidzki
Od: "Mario" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

skoro kasa refunduje 800 zł i nie masz szans na 1500 z tejże kasy, to jeszcze
pozostaje dofinansowanie z PCPR, któe wynosi 150% kwoty z NFZ, czy to wynosi
1200 zł - więc w sumei masz 2000 zł. Oczywiście PCPR nie musi dać pełnych
150% ale z tego co wiem to raczej daje.

Powodzenia - Mario

12. Data: 2007-03-23 11:46:49

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario wrote:
> [...]
> NFZ, czy to wynosi 1200 zł - więc w sumei masz 2000 zł. Oczywiście
> PCPR nie musi dać pełnych 150% ale z tego co wiem to raczej daje.

A czy to dofinansowanie nie stoi w konflikcie z dofinansowaniem wózka
elektrycznego? Bo niecałe 2 lata temu dofinansowano mi "elektryka",
wprawdzie z PFRON (program Pegaz), ale być może trzeba odczekać, nim uzyska
się kolejne dofinansowanie także z PCPR?

> Powodzenia - Mario

Dziękuję!

Lech
--