Pytanie o przyprawe

1. Data: 2002-09-17 15:10:26

Temat: Pytanie o przyprawe
Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie do czego uzywacie pieprzu
kajeńskiego? Własnie od dzisiaj mam go w domu :))Pozdrawiam Sylwia
kofeinistka

1. Data: 2002-09-17 15:14:04

Temat: Re: Pytanie o przyprawe
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia wrote:

> Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie do czego uzywacie pieprzu
> kajeńskiego? Własnie od dzisiaj mam go w domu :))Pozdrawiam Sylwia
> kofeinistka

Jak znalazl do chili...

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
---

1. Data: 2002-09-17 15:26:32

Od: "Krzysztof Raj" <l...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia" <m...@b...zabrze.net.pl> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie do czego uzywacie pieprzu
> kajeńskiego? Własnie od dzisiaj mam go w domu :))

ja kroje ziemniaki w cieniutki plasterki
smaze we frytkownicy
po wyciagnieciu sypie niewielka ilosc soli
i duza ilosc pieprzu kajenskiego

Pozdrawiam
Krzysztof

GG#1394069

...So I never went back to work for lieutenant Dan.
Though he did take care of my Buba-Gump money.
He got me invested in some kind of fruit company. ( Forrest Gump 1994 )

1. Data: 2002-09-17 18:22:40

Od: "Andrzej Paweł" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:am7gej$2rn$...@s...bnet.pl...
> Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie do czego uzywacie pieprzu
> kajeńskiego? Własnie od dzisiaj mam go w domu :))Pozdrawiam Sylwia
> kofeinistka

Witam,
mój syn używa pieprzy kajeńskiego do wszelkich potraw w celu nadania
ostrości,
szczególnie do pizzy, fajitas, fasolki po bretońsku, a nawet do jajecznicy.
Cel osiąga, i jest to nawet smaczne.

Pozdrawiam
Andrzej Paweł

1. Data: 2002-09-17 21:20:31

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-18 08:41:51

Od: m...@d...silesia.pik-net.pl szukaj wiadomości tego autora

In <am7gej$2rn$1@serwus.bnet.pl>, sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> writes:
>Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie do czego uzywacie pieprzu
>kajeńskiego? Własnie od dzisiaj mam go w domu :)

Do czereśni :)

Poważnie - kilo czarnych czereśni , wydrylowac , podsmażyć
na łyżce masła . Odrobinę dosłodzić , dodać szczyptę pieprzu
cayenne , posypać majerankiem , smażyć następne 5 minut .

Pyszne z pieczonym mięsem albo z serem camembert ...

Przepis z nieistniejącegu juz chyba pisma "Smaki i Aromaty"

Marek

--
Never go out, and, if you do,
you'll never come back

1. Data: 2002-09-20 16:50:00

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@d...silesia.pik-net.pl napisał:

> [...]
>
> Pyszne z pieczonym mięsem albo z serem camembert ...
>
> Przepis z nieistniejącegu juz chyba pisma "Smaki i Aromaty"

Zadziwiajace polaczenie, ale godne wypróbowanie Sylwia dzieki

Re: grzyby - sa czy nie ma?
Rolada pomaranczowa
Figurki na tort weselny - PILNE
Re: Witam serdecznie - w miare nowy z Krakowa
Re: Wkupne [P] - naprawde co wspanialego, naprawde!!!