Re: Pytanie o solarium

Data: 2002-09-01 11:24:22
Temat: Re: Pytanie o solarium
Od: "Koala" <k...@k...pl>

Moim skromnym zdaniem jesli juz decydujesz sie na solarium, zrób to w miare
rozsadnie...
Aha! Chce najpierw zaznaczyc, ze bzdura jest psioczenie na zle solarium, a
potem lezenie plackiem na plazy - jesli juz o to chodzi to ta pierwsza opcja
jest zdecydowanie zdrowsza - warto troche poczytac o solarium i o tym jakie
promieniowanie emituje - nie bede tu przynudzac.
Moje rady:
1.Najpierw przez krótki okres opalaj sie np. dwa (maksymalnie trzy) razy w
tygodniu a potem juz mniej na "utrzymanie" opalenizny - raz. Pamietaj:
lepiej krócej i czesciej niz raz na jakis czas i bardzo dlugo. Opalenizna
dluzej uzyskiwana dluzej tez schodzi.
2. Niech seanse beda krótkie (góra 10 min.), ale na dobrym solarium - warto
wiecej wydac na lepsze, niz sie w ogóle nie opalic lub, co gorsza, poparzyc.
3.Kup sobie krem do opalania NA SOLARIUM (zwykly nie moze byc). Czesto
solaria takie sprzedaja - chronia przed skutkami opalamnia - zmarszczki,
przesuszona skóra...
4.Nawilzaj, nawilzaj, nawilzaj... Kup sobie dobry balsam do ciala -
nawilzona skóra lepiej sie potem opala i nie przesusza sie co przy opalaniu
czesto wystepuje.
5.Kup sobie SOLARIN (pare watków nizej). Codziennie bierzesz jedna kapsulke
i skóra latwiej sie opala i nie czerwieni - nie musisz tak czesto korzystac
ze "sztucznego slonca" - ja mam raczej jasna karnacje i biore go juz od 3
tygodni i widac róznice - a na sloneczku jestem tyle co czasami na dzialce i
na spacerach.
6.A co do twarzy... hmm... Mozna wylaczyc opalacze na twarz - tu polecam
rzeczywiscie samoopalacz - twarz jest najdelikatniejsza i mimo wszystko - ja
sama rzadko ja opalam - nie zalezy mi na wygladzie staruszki za 20 lat
(patrz np.zdjecia Brigitte Bardot - taka piekna kobieta, a a po
piecdziesiatce - zniszczona skóra od nadmiernego opalania w mlodosci)
Pozdrawiam,
Koala.
P.S.Wszystkim, którym zalezy na lekkiej zlocistej "opaleniznie" polecam
balsam do ciala Kolastyny - lekko brazujacy z wyciagiem z orzecha
loskiego - przepieknie pachnie kokosem i u mnie sie sprawdza. (zreszta
bestseller roku 2001 Twojego Stylu)