Pytanie techniczne dot. jajecznicy

11. Data: 2012-01-26 20:12:12

Temat: Re: Pytanie techniczne dot. jajecznicy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2012 22:43:37 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):

> Można takowe kupić. Albo zrobić z puszki po końserwach. Odciąć oba denka,
> wymyć i ewentualnie trochę pozbawić ostrych krawędzi za pomocą pilnika.
> Działa dobrze.

http://www.polska-gotuje.pl/artykul/obrecz-do-jajek-
sadzonych
Są też w innych kształtach.

--
XL

12. Data: 2012-03-05 11:16:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-24 19:21, Lebowski pisze:
> Witam, jak mozna usmazyc jajecznice, zeby wyszly okragle talary
> jednakowej grubosci, takie jak sa na kanapkach w McDonaldzie?
> Kladzie sie jakies foremki okragle na patelnie i do nich wbija jajka?

Obecnie w Lidlu można kupić takie specjalne obręcze do jajek sadzonych,
za całe 6,99zł.

Ewa

13. Data: 2012-03-06 10:50:21

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-05 12:16, medea pisze:

> Obecnie w Lidlu można kupić takie specjalne obręcze do jajek sadzonych,
> za całe 6,99zł.
>
> Ewa

Bylem dzis o 7, ale bylo zamkniete. Czynne dopiero od 8.
Strasznie chce im sie pracowac.
Ale podjade po pracy. Tym bardziej, ze zaprojektowalem kiedys spora
czesc tego Lidla w ramach chalturki, wiec wypadaloby w koncu zobaczyc,
jak to im wyszlo.
Kurcze, mam nadzieje, ze dostane te obrecze, to jutro odpalilbym
domowego McDonalada do pracy.

14. Data: 2012-03-07 06:59:10

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-06 11:50, było cicho i spokojnie, aż tu Lebowski jak
pierdolnie:

> [...]
> jak to im wyszlo.
> Kurcze, mam nadzieje, ze dostane te obrecze, to jutro odpalilbym

Bylem wczoraj w 2 i juz po zawodach.
Lalunia z tego drugiego powiedziala ze owszem byly, pamieta je, ale
chamstwo moment i wykupilo.
W sumie tez mi sie wydawalo, ze siedza tu glownie same cwoki, ale jak
widac do tego typu informacji musialbys podejsc odrobinke inteligentniej
i postarac sie o troszke jakiejs dyskrecji.

15. Data: 2012-03-07 08:36:48

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Medeo, widzisz...

Postanowiłam sobie nie odpowiadać na żadne zapytanie tego... czegoś...

Folklor grupowy... Zaczynam tęsknić za Panslawistą...

Z dwojga złego...

Ania

16. Data: 2012-03-07 08:54:07

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 09:36, było cicho i spokojnie, aż tu czeremcha jak
pierdolnie:
> [...]
>
> Postanowiłam sobie nie odpowiadać na żadne zapytanie tego... czegoś...
>
> Folklor grupowy... Zaczynam tęsknić za Panslawistą...

Zebys Aniu choc raz okazala sie wartosciowa poznawczo, to moze i
zrobiloby sie mi po tym przykro, ale z takim podejsciem i poczuciem
humoru, to za 5 lat co najwyzej nikt ci juz nigdy nie ustapi miejsca w
autobusie, z powodu twojej wiecznie skwaszonej mordy.
I ja ci tez nie ustapie, jesli przyjdzie mi kiedys nim jechac.

17. Data: 2012-03-07 09:40:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę czeremcha wylazło do ludzi i marudzi:

> Medeo, widzisz...
> [...]
> Z dwojga złego...
>
> Ania

Do wszystkiego się można przyzwyczaić, Aniu. Do zbuczków też.

Qra

18. Data: 2012-03-07 09:45:52

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 10:40, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Do wszystkiego się można przyzwyczaić, Aniu. Do zbuczków też.

Zadziwiające, że tak szybko jeden zastępuje drugiego.

Chociaż - wolę ludzi z lekką paranoją niż zwykłych chamów. Paranoję
można wybaczyć. Chamstwa - nie.

Chyba, że chamstwo ma podłoże chorobowe...

Ania

19. Data: 2012-03-07 09:51:44

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 10:45, było cicho i spokojnie, aż tu czeremcha jak
pierdolnie:

> [...]
> można wybaczyć. Chamstwa - nie.
>
> Chyba, że chamstwo ma podłoże chorobowe...

Zwykle jest to objaw alergiczny na czyjas glupote.
Serio nic z nim nie kojarzysz u siebie?
Nawet chocby odrobinke intuicyjnie? :>

20. Data: 2012-03-07 10:11:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-06 11:50, Lebowski pisze:

> [...]
> jak to im wyszlo.
> Kurcze, mam nadzieje, ze dostane te obrecze, to jutro odpalilbym

Słusznie, informacja nie była tylko dla ciebie.
A ty męcz się dalej z tym swoimi jajami.

Ewa

iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)
no niestety