Pytanko...

1. Data: 2003-08-07 07:27:37

Temat: Pytanko...
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdzie w sieci znajde pelna oferte Polleny Uroda S.A.? Szukalam w goglach
ale nie znalazlam ich stronki, jako "cussons" tez szukalam ale jakos nic.
Chcialabym sie dowiedziec czy krem z serii Kwiaty Polskie Bratek jest
jeszcze produkowany a jesli nie to jaki jest jego obecny odpowiednik.

Dziekuje.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-07 07:45:19

Temat: Re: Pytanko...
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chcialabym sie dowiedziec czy krem z serii Kwiaty Polskie Bratek jest
> jeszcze produkowany a jesli nie to jaki jest jego obecny odpowiednik.

Moze nie pomoge bezposrenio, ale mam tu wlasnie probke zelu pod prysznic
Kwiatow Polskich i z tylu jest numer telefonu infolinii: 0-800-120049, to
moze w razie problemow ze znalezieniem czegos w sieci, to tam uzyskasz jakas
informacje.

pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-08-07 08:16:43

Od: "JK" <j...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chcialabym sie dowiedziec czy krem z serii Kwiaty Polskie Bratek jest
> jeszcze produkowany a jesli nie to jaki jest jego obecny odpowiednik.

Produkowany chyba jeszcze jest, a przynajmniej można go kupić w Warszawskim
Leclercu:
http://www.leclerc.com.pl/sklep/se.php?SID=531832538
5b8f170acb94e485144a5e2&
sw=kwiaty+polskie

Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2003-08-07 12:05:56

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <j...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> Produkowany chyba jeszcze jest, a przynajmniej można go kupić w
> [...]

Akurat do Warszawy mam daleko, jakies 300 km:))) A przeszlam sie wszedzie w
pobliskich drogeriach i miniejszych i wiekszych i supermarketach ale nigdzie
nie ma i slyszalam, ze juz go nie bedzie. Tylko jedna pani powiedziala, ze
ma zapytac we wrzesniu.....komu tu wierzyc?:))) jak juz sa ich kosmatyki to
tylko te nowe..jeszcze pochodze kolo tego tematu. Zal sciska mi ..., kiedy
patrze na ten krem w Leclercu:))))
Dzieki.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-07 12:06:30

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El@" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kwiatow Polskich i z tylu jest numer telefonu infolinii: 0-800-120049, to
> moze w razie problemow ze znalezieniem czegos w sieci, to tam uzyskasz

Dzieki zadzwonie i zobaczymy.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-07 16:26:37

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kwiatow Polskich i z tylu jest numer telefonu infolinii: 0-800-120049, to
> moze w razie problemow ze znalezieniem czegos w sieci, to tam uzyskasz

Dzwonilam i pani powiedziala, ze nie wie kiedy bedzie wznowiona produkcja
Bratka, wie tylko, ze w ogole ma byc. Jesli chodzi o probki to nie wysylaja
tylko dostarczaja do sklepow. Bylam dzis w jednej drogerii i powiedziano mi,
ze probek tej firmy jeszcze nigdy nie mieli a sklep prowadza juz od ponad
10lat:)))

Pozdrawiam

Tysia

intense repair - l'oreal