Re: RAZ NA ZAWSZE

1. Data: 2000-10-29 18:01:48

Temat: Re: RAZ NA ZAWSZE
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8thnrg$3gd$...@n...tpi.pl...
TRABUL wrote:

> po czesci masz racje - Ania sieje zamet na grupie, ale czasami mowi
> madrze... a pamietaj ze dyskusja ksztaltuje poglady i rozwija, moze dzieki
> temu Ania ulozy swoje poglady ?
> dajmy jej szanse... chociaz czasami nas do furi doprowadzaja jej
aroganckie
> wypowiedzi...

Masz jednak zdrowo nasrane - przyjc przyjacielu do homo sapiens na pl.
polityka, to Ci tam wszystko wylozymy jak krowie na granic - niestety od
tego trzeba zaczac, ale nie przejmuj sie , miesiac i bedziesz mial juz
inaczej w bance - przyjujac zalozenie, ze dasz rade pojac - chodz - odwagi -
nie jest tak zle, jak ja tu strasze :-)

TRABUL

1. Data: 2000-10-29 18:12:02

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL" <9...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> tego trzeba zaczac, ale nie przejmuj sie , miesiac i bedziesz mial juz
> inaczej w bance - przyjujac zalozenie, ze dasz rade pojac - chodz -

1) nie znamy sie i nie widze powodow bys mnie nazywal przyjacielem
2) z twoich wypowiedzi bije glupota, arogancja i chamstwo
3) ROTFL ubawiles mnie doszczetnie swoim poziomem intelektualnym

*PLONK* - jezeli nie wiesz co to znaczy to zapytaj sie na grupie
sosen

1. Data: 2000-10-29 18:16:26

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8thou8$522$...@n...tpi.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> 2) z twoich wypowiedzi bije glupota, arogancja i chamstwo
> 3) ROTFL ubawiles mnie doszczetnie swoim poziomem intelektualnym

Kolka polknoles czy jak ? Wyluzuj sie odrobine :-)

Z harcerskim pozdrowieniem

TRABUL

1. Data: 2000-10-29 18:51:00

Od: " " <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trabul, nie popełniaj błedów,
Aniu potrzebujesz pomocy, ale nie wiem jak mogę ci pomóć.
Pa Ewa

1. Data: 2000-10-30 22:01:32

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Trabul, nie popełniaj błedów,
>Aniu potrzebujesz pomocy, ale nie wiem jak mogę ci pomóć.

Jesli Ania to Ania to potrzebuje psychologa. Jesli Ania to jakis
zartownis /bylo troche "tego" odkad jestem na usenecie a jestem dlugo :)
/ to tez potrzebny psycholog. Wniosek jak widac jest jeden.

--
Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

... You can only live once, but if you do it right, once is enough.

1. Data: 2000-10-30 22:31:39

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartek Nagorny <b...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7prrvs4gbkf40ecud63m8n1dv545nah2s8@BaRiBaL..
.

> Jesli Ania to Ania to potrzebuje psychologa. Jesli Ania to jakis
> zartownis /bylo troche "tego" odkad jestem na usenecie a jestem dlugo :)
> / to tez potrzebny psycholog. Wniosek jak widac jest jeden.

Przypomina mi się od razu pewien dowcip o psychologach (opowiedziany zresztą
przez jedengo z nich ;)). Przy drodze leży straszliwie zmasakrowany
człowiek. Przechodzi jedna osoba, spogląda przelotnie, ale nawet się nie
zatrzymuje. Przechodzi druga, zastanawia się przez chwilę czy jakoś nie
pomóc, ale w końcu też odchodzi, nic nie robiąc. Wreszcie nadchodzi
psycholog, pochyla się nad poranionym człowiekiem i mówi z przejęciem: "Boże
święty! Ktokolwiek ci to zrobił, potrzebuje natychmiastowej pomocy!"

Wnioski - szanowni rzecznicy wolności i pomocy - do wyciągnięcia samemu.

Pozdrówka,
Diana

1. Data: 2000-10-31 07:51:39

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypomina mi się od razu pewien dowcip o psychologach
(...)

Naprawdę nie wydaje mi się żeby to był dowcip...

> Pozdrówka,
> Diana

Również
r@v

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-31 08:22:50

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r@v <r...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tltfi$421$...@a...webcorp.com.pl...
> (...)
>
> Naprawdę nie wydaje mi się żeby to był dowcip...

Tzw. czarny humor. :)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-10-31 08:56:48

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzw. czarny humor. :)

a może po prostu prawda o psychologach :)
neutralnie zabawna ;)

> Pozdrawiam,
> Diana

Ju tu
r@v

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-31 12:59:37

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r@v <r...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tm19l$62v$...@a...webcorp.com.pl...

> a może po prostu prawda o psychologach :)

W kontekście tej grupy - na pewno. ;)

Pozdrawiam,
Diana

Banda partaczy................ ...... odp.
gdzie sens?
Skąd wiesz kiedy to jest miłość
Jak sie wyleczyc z nerwicy?
tiki