Malinki.

21. Data: 2003-01-29 19:47:07

Temat: Re: Malinki - .Darkowi
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:b192q8$3ke$1@news.tpi.pl...

> Prawde powiedziawszy, to ja silny jestem ino w gebie. Slabiutko z wiedza,
> zreszta ja jestem Prezesem Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka. A
> czy widziales Prezesa, ktory poza pyskowaniem cos jeszcze umial?

Jaja kobyly prezes (czegoz to sie w zyciu nie robilo) pragne
goraco zaprotestowac! :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-01-29 20:28:14

Temat: Re: RE: Malinki.Boguslawowi o Jerzym
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

> Pisałeś przed chwilą Wojtkowi Pa że jesteś nowy, to skąd wiadomości o
mojej
> wirtualnej winniczce :-)
> Pozdrawiam, Bogusław

Mowie Ci, on przezimowal pod sniegiem a teraz wypuszcza pierwsze listki
tozsamosci.
Mnie pisal, ze niejednemu psu Burek. Rozumiem, gdyby nazywal sie
Mahagwaranija Tunga - to moglibysmy sie zlapac na Burka ale Jerzy Nowak? -
moze byc tylko jeden!!

Wojtek

23. Data: 2003-01-29 20:33:21

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Jaja kobyly prezes (czegoz to sie w zyciu nie robilo) pragne
> goraco zaprotestowac! :-)

No pewnie, że jaja bo kon to ma raczej...
duże "jaja".
;-)))
pozdrawiam Jerzy

24. Data: 2003-01-29 20:38:28

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P <d...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]

Duzo czytam i wyciongam wnioski.
;-)

> [...]
> Mnie pisal, ze niejednemu psu Burek. Rozumiem, gdyby nazywal sie
> Mahagwaranija Tunga - to moglibysmy sie zlapac na Burka ale Jerzy Nowak? -

A Ty malo czytasz, i nie wiesz, ze moze ich byc wiencej.
Jak na dobrego jurnaliste to tym razem nos cie zawodzi.
;-)))
pozdrawiam Jerzy

25. Data: 2003-01-29 21:05:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie, że jaja bo kon to ma raczej...
> duże "jaja".
;-)))
a chlop z malymi jajami
to facet z ikra
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

26. Data: 2003-01-29 21:39:50

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Nowak

> [...]
>
> A Ty malo czytasz, i nie wiesz, ze moze ich byc wiencej.
> Jak na dobrego jurnaliste to tym razem nos cie zawodzi.

Jeszcze udaje dyslektyka- Jerzy vel Jerry :-)
:-) Bogusław

27. Data: 2003-01-29 23:20:50

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadziu jesteś mi winien klawiaturę, właśnie wylałam na nią herbatkę z
sokiem...
Malinowym:-)

Pozdrawiam
Marta wielce rozbawiona

28. Data: 2003-01-30 08:04:57

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003, Wojciech P wrote:

> [...]
> zreszta ja jestem Prezesem Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka. A
> czy widziales Prezesa, ktory poza pyskowaniem cos jeszcze umial?
Nasz prezes pyskuje za nas i umie za nas :-)
> A swoja droga - niejaki Janusz Cz. poinformowal mnie, ze zna swietnego
> szkolkarza malinowego, co ma swietne odmiany. TAK prosze Panstwa Janusz Cz.
> Wojtek Pa

Znam chyba tego szkolkarza. Nasprowadzal odmian z Angli i teraz to
sprzedaje. Ja nie dalem sie na to namowic. Kupilem tylko zolta odmiane
(dwuletnia).

Pozdr.

D.P.

29. Data: 2003-01-30 08:39:35

Temat: Re: Malinki.
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in news:b193l7$bl6$1@news.tpi.pl:

> Wiesz, to nie jest wykluczone. Moze on zyje rytmem przyrody i wlasnie
> budzi sie do zycia. Tylko, zeby na bidulek nie przemarzl. Moze go
> agrowloknina okryc?

Eeee...
Myslisz, ze on lezy?
Moze raczej jakos owinac i sznureczkiem zawiazac...
Jerzy jako wspolczesny chochol :-)
Wow!

> Tamen Jerzy nie byl wsztrasniety, ale sa osobniki, ktore na wiosne
> jakies inne sa niz w roku poprzednim. wiec moze on albo po prostu
> inny, albo jeszcze nie rozkwitl.

O to! To! To!
Jemu dopiero soki ruszaja :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

30. Data: 2003-01-30 17:54:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tadziu jesteś mi winien klawiaturę, właśnie wylałam na nią herbatkę z
> sokiem...
> Malinowym:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta wielce rozbawiona