Stało się !!!

41. Data: 2002-12-05 17:01:22

Temat: Re: Stało się !!!
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> writes:

> Ja wybralem forme Guyota na pienku 50 cm.

Jedno, czy dwuramienną?

G.
--
Byków już nie ma w Bykowie
Nie ma więc kto ulżyć krowie.

42. Data: 2002-12-06 04:10:08

Temat: RE: RE: Stało się !!!
Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of aMiraK

(...)
> Pozwole sobie sie wtracic, mimo, ze nie jestem Darek,
> ani nawet nie mam wlasnego zdania, bo nie kosztowalam Alwooda.
> Natomiast slynny p. Piatek z Zawady odmowil mi sprzedania powyzszego,
> bo - jak sie wyrazil -"Nie da sie tego jesc" ...

Dzieki Mira, nastepna kobieta otworzyla mi oczy:-)
Masz racje , tak na dobra sprawe tych winogron dojrzewajacych w Polsce
cytuje" Nie da sie tego zjesc"
W co Oni mnie wmanewrowali:-(
Pozdrawiam, Boguslaw

43. Data: 2002-12-06 06:38:19

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boguslaw Radzimierski" <a...@o...pl> napisal w
wiadomosci news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEGEKPDFAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
>
> Dzieki Mira, nastepna kobieta otworzyla mi oczy:-)
> Masz racje , tak na dobra sprawe tych winogron dojrzewajacych w Polsce

Boguslawie nie przejmuj sie :-)
Moze to nie Alwood w takim razie,
bo owoce tej moje winorosli sa ciemne, smaczne i w tym roku
osiagnely stan dojrzalosci juz w drugiej polowie sierpnia.
Dojrzewaly sukcesywnie do drugiej polowy wrzesnia.
Dla mnie - mniam, mniam :-))

Pozdrawiam Krycha

44. Data: 2002-12-06 06:51:22

Od: a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of krycha

> [...]
> osiagnely stan dojrzalosci juz w drugiej polowie sierpnia.
> Dojrzewaly sukcesywnie do drugiej polowy wrzesnia.

Musisz podrzucic zdjecia naszemu geniuszowi od ' winoroslowatych' to
zagadka sie wyjasni:-)
Pozdawiam, Boguslaw R.

45. Data: 2002-12-06 07:23:46

Od: a...@w...pl (aMiraK) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzieki Mira, nastepna kobieta otworzyla mi oczy:-)
> Masz racje , tak na dobra sprawe tych winogron dojrzewajacych w Polsce

O przepraszam! To dotyczylo tylko Alwooda, ktory za to silnie rosnie i
mysle, ze moze byc dosc dekoracyjny.
Przeciez posadziles jeszcze kilka innych odmian, na temat ktorych fachowcy
sie wrecz rozplywaja !
Mysle, ze jak u nas zaczna owocowac, to tez sie porozplywamy (wylacznie z
zachwytu oczywiscie :-)

Mira.

46. Data: 2002-12-06 08:33:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boguslaw Radzimierski" <a...@o...pl> napisal w
wiadomosci news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAELCDFAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
>(...)

> Musisz podrzucic zdjecia naszemu geniuszowi od ' winoroslowatych' to
> zagadka sie wyjasni:-)
> Pozdawiam, Boguslaw R.

Wlasnie juz zdjecia ogladal Janusz i takie byly sugestie - Alwood

Pozdrawiam Krycha

47. Data: 2002-12-06 16:58:29

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Boguslaw Radzimierski) writes:

> W co Oni mnie wmanewrowali:-(

Myślę, że jeszcze masz czas by przeorać... :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żył raz pewien kołchoźnik w Kuźniecku,
Który żonę swą rżnął na przypiecku.

48. Data: 2002-12-06 23:43:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czasu nie dogonię :-(

Phi, akurat, w tym wzgledzie nie musisz, zapytaj Janusza o co nie
podpytywał.
A odpowiedzi jak by co brak, Natura, znaczy się wie lepiej.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

49. Data: 2002-12-14 20:17:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aMiraK <a...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:001801c29c76$b2be38c0$0...@r...local.
..

Nie taki Alwood straszny jak go malują. Są gorsze!
Jest to jeden z amerykanskich mieszanców z udzialem vitis labrusca, a wiec
ma ten charakterystyczny posmak, który u nas uchodzi za nieatrakcyjny.
Jednak u odmiany Alwood nie jest zbyt intensywny (slabszy jak u wielu
innych odmian mieszancowych z udzialem V.labrusca) i znam takich, którym
smakuje.
Ma tez podobnie jak tego typu inne odmiany galaretowaty miazsz oddzielajacy
sie od skórki.
Nie dojrzewa tez tak pózno jak Darek sobie wyobraza. Normalnie co roku ok
15-20 wrzesnia, a w tym roku (ale to byl rok wyjatkowo dobry) dojrzal mi
10.09.
Ma tez pare zalet (jesli komus smak odpowiada). Dosc duze , ladnie
wybarwione slodkie jagody, wysoka mrozoodpornosc, duza plennosc, wysoka
odpornosc na choroby. Dobrze nadaje sie do pokrywania altan i pergoli.
Wiem co mówie bo mam. :-)

> [...]
> Natomiast slynny p. Piatek z Zawady odmowil mi sprzedania powyzszego,
> bo - jak sie wyrazil -"Nie da sie tego jesc" ...
Aaaa! Bo Pan Piatek ma do zaproponowania znacznie lepsze odmiany.... :-) I
tu mial racje: po co sadzic gorsze skoro mozna posadzic lepsze! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Mnie Alwood sluzy do pokazywania takim róznym róznicy miedzy odmianami.
Najpierw czestuje Alwoodem - i gdy slysze, ze to bardzo dobre winogrona daje
cos innego , i wtedy dopiero jest zachwyt!!!! :-)))
J.

50. Data: 2002-12-14 21:35:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Aaaa! Bo Pan Piatek ma do zaproponowania znacznie lepsze odmiany.... :-) I
> tu mial racje: po co sadzic gorsze skoro mozna posadzic lepsze! :-))

No wlasnie: po co sadzic winorosle, jesli mozna maliny i deren? :-)))))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz