REWELACYJNY ŚRODEK NA ODCHUDZANIE

1. Data: 2006-01-24 12:39:48

Temat: REWELACYJNY ŚRODEK NA ODCHUDZANIE
Od: "darek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyciąg z czosnku poj. 100ml

Naturalny ekstrakt z czosnku, mięty pieprzowej i cebuli w formie roztworu
alkoholowego, do stosowania w celu kompleksowego wspomagającego działania
dla poprawy przemiany materii i spowodowania uczucia odmłodzenia. Wyciąg
jest otrzymywany w procesie technologicznym gwarantującym zachowanie
wartości i aktywności biologicznej wszystkich czynnych składników.

Przeznaczenie: Preparat używa się jako dodatek do normalnej diety w celu
wzmocnienia życiowych funkcji organizmu. Doznaje się uczucia całkowitego
odmłodzenia organizmu. Pożądane działanie na układ trawienny dodatkowo
wzmacnia działanie enzymów trawiennych, działa jako antyutleniacz, reguluje
wydzielanie żółci. Ma działanie anty sklerotyczne, wzmacnia działanie układu
hormonalnego.

Działanie syropu:

- Uwalnia organizm ze złogów tłuszczu i osadów wapiennych,

- Szybko reguluje przemianę materii,

- Zapobiega nadciśnieniu, zawałom, wylewom, sklerozie,

- Zapobiega zawrotom, bólom głowy, szumieniu w uszach,

- Odświeża wzrok,

- W jelitach działa antybakteryjnie i przeciw grzybowo.

Termin przydatności do spożycia: 36 miesięcy w nienaruszonym opakowaniu. Po
otwarciu zużyć do 6 miesięcy.

Sposób użycia - jako kuracja: 1. tydzień codziennie 3 x 5 kropli

2. tydzień codziennie 3 x 10
kropli

3. tydzień codziennie 3 x 15
kropli

4. tydzień codziennie 3 x 15
kropli

5. tydzień codziennie 3 x 10
kropli

6. tydzień codziennie 3 x 5
kropli

Rozmieszać z 50 ml mleka lub wody, ewentualnie dodać do jogurtu i t.p.. Nie
dodawać soli!

Uwaga:

1.. Osoby z chorobami układu pokarmowego i te które nie mogą i lubią
używać czosnku, ewentualnie nie mogą spożywać alkoholu, powinny skonsultować
się z lekarzem.
2.. Kurację można powtórzyć 3 razy z przerwą między kuracjami przez 1
miesiąc. Następnie należy zrobić jeden rok przerwy.
3.. Produkt dla osób dorosłych.
4.. Produkt jest dietetycznym środkiem spożywczym.
Skład: etanol 70 %, wyciąg z czosnku, wyciąg z cebuli, wyciąg z mięty
pieprzowej, kwas cytrynowy - regulator kwasowości. Nie zawiera żadnych
innych konserwantów.

Wartość odżywcza na 100 ml produktu:

Wartość energetyczna 1890 kJ 490 kcal

Witaminy i składniki A 600 ?g

mineralne C 100 mg

Niacyna 10
mg

Wapń 300
mg

Węglowodany 4 g

CENA 24 ZŁ

JEŻELI JESTES ZAINTERESOWANY

KONTAKT: a...@w...pl

gg: 2932967

1. Data: 2006-01-24 13:34:45

Temat: Re: REWELACYJNY ŚRODEK NA ODCHUDZANIE
Od: "grafitowa" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doznaje się uczucia całkowitego odmłodzenia organizmu.

:D

--

___
pozdrawiam,

1. Data: 2006-01-24 14:13:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

darek wrote:

> Naturalny ekstrakt z czosnku, mięty pieprzowej i cebuli w formie roztworu
> alkoholowego, do stosowania w celu kompleksowego wspomagającego działania
> dla poprawy przemiany materii i spowodowania uczucia odmłodzenia.
(...)
To w końcu odchudzenia czy odmłodzenia? Jak ktoś zechce schudnąć
a zacznie siusiać w pieluchy to raczej wam nie podziękuje.
A w ogóle to ów cudowny specyfik wygląda na znaną jeszcze naszym babciom
nalewkę czosnkową, którą każdy może sobie w domu zrobić bez
"kompleksowego działania" i "procesu technologicvznego" ;)

Krycha tucząca spamerów
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-01-24 16:09:59

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> nalewkę czosnkową, którą każdy może sobie w domu zrobić bez
> "kompleksowego działania" i "procesu technologicvznego" ;)

tak? :) a rzuc sie receptura :>

<<mehi.hk.pl>>

pu erh
herbatki ziołowe system slim figura
krem na rozstępy
plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna
Peeling a mrozy?