ROZDWAJAJĄCE SIĘ PAZNOKCIE

1. Data: 2002-10-28 19:56:10

Temat: ROZDWAJAJĄCE SIĘ PAZNOKCIE
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odżywiam się dobrze, jem witaminki, itp. Paznokcie nie są chore, ale
ostatnio strasznie zaczeły się rozdwajać. Może znacie jakieś metody,
zapobiegające temu.
Hanuś

1. Data: 2002-10-28 20:17:18

Temat: Re: ROZDWAJAJĄCE SIĘ PAZNOKCIE
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Odżywiam się dobrze, jem witaminki, itp. Paznokcie nie są chore, ale
> ostatnio strasznie zaczeły się rozdwajać. Może znacie jakieś metody,
> zapobiegające temu.

Moczenie rak (paznokci) w mocno podgrzanej oliwie. Dwa razy w tygodniu po 15
min (mozna czesciej na poczatek). Do wszelkich prac domowych, przy dluzszym
kontakcie z woda i detergentem trzeba uzywac rekawiczek bo woda wnika w
mikroskopijne uszkodzenia w plytce paznokcia i paznokcie sie zaczynaja
rozdwajac. Do pilowania najlepszy jest pilniczek szkalany. Nawet jak nie
malujesz paznokci to zabezpieczaj je odzywka w lakierze. Mozna zrobic sobie
jeszcze badania na mikroelementy - moze czegos Ci brakuje (a witaminy w
pastylkach sa trudnoprzyswajalne)
DominikaNM

1. Data: 2002-10-28 21:41:02

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:
> Odżywiam się dobrze, jem witaminki, itp. Paznokcie nie są chore, ale
> ostatnio strasznie zaczeły się rozdwajać. Może znacie jakieś metody,
> zapobiegające temu.
> Hanuś

Spróbuj kąpiel dłoni w podgrzanej oliwie z oliwek, z dodatkiem paru kropli witaminy A
+ E. Lub zrób maseczkę rozgrzewającą. Do kremu glicerynowego dodaj kilka kropli
witaminy E, oliwy z oliwek lub oleju rycynowego. Posmaruj dłonie grubą wartswą
sporządzonego preparatu, włóż rękawiczki i trzymaj ręce pod kocem przez ok. 20
minut. W salonie kosmetycznym dowiedz się o maskę z parafiny. A oprócz tego stosuj
odżywki do paznokci i po każdym umyciu rąk - krem. W najnowszym numerze "Zdrowia"
jest bardzo ciekawy artykuł dotyczący pielęgnacji pazkonci.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-29 06:49:10

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a) w wiadomości

> Do pilowania najlepszy jest pilniczek szkalany

Szklany? A gdzie coś takiego można kupić w 3m?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-29 07:13:32

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odżywiam się dobrze, jem witaminki, itp. Paznokcie nie są chore, ale
> ostatnio strasznie zaczeły się rozdwajać. Może znacie jakieś metody,

Zrób sobie badania krwi i zbadaj poziom żelaza we krwi (nie hemoglobiny,
tylko żelaza właśnie), bo może masz anemię?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl

1. Data: 2002-10-29 08:13:37

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości >
> Szklany? A gdzie coś takiego można kupić w 3m?

Zapytaj w jakims sklepie z artykułami dla salonow fryzjerskich i
kosmetycznych. W Krakowie widzialam tez w Douglasie moze u Was tez jest - to
siec perfumerii.
DominikaNM

1. Data: 2002-10-29 09:30:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
(...)

> Mozna zrobic sobie
> jeszcze badania na mikroelementy - moze czegos Ci brakuje (a witaminy w
> pastylkach sa trudnoprzyswajalne)

Mnie właśnie kazali jeść buraczki, więc piję barszczyk Hortexu,
ale dopiero dwa dni i nie mam pojęcia, czy pomoże. Ale barszczyk
dobry, to co mi szkodzi :-)

Krycha

1. Data: 2002-10-29 10:05:07

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób sobie badania krwi i zbadaj poziom żelaza we krwi (nie hemoglobiny,
> tylko żelaza właśnie), bo może masz anemię?

Nie nie mam anemii, ostatnio robiłam badania wyszły bdb;))))). Ale bardzo
dziękuje wszystkim za rady, powalcze z tym rozdwajaniem!:)))
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-10-29 11:01:20

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj w jakims sklepie z artykułami dla salonow fryzjerskich i
> kosmetycznych.

Nawet nie wiedziałem, że takie sklepy istnieją, nie wspominając nawet o
ich lokalizacji. :-)

> W Krakowie widzialam tez w Douglasie moze u Was tez
> jest - to siec perfumerii.

To juz coś. Poszukam.

--
http://www.iskcon.pl/ [ISKCON]

1. Data: 2002-10-29 11:23:49

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości

> Nawet nie wiedziałem, że takie sklepy istnieją, nie wspominając nawet o
> ich lokalizacji. :-)

W panoramie firm na pewno beda adresy. Sprawdz bo moze masz blizej taki
sklep niz myslisz:-)

DominikaNM

vichy-dezodorant 7 dniowy
poszukuję "złotej rączki"