Rabarbar do ciasta.

11. Data: 2017-06-16 07:34:00

Temat: Re: Rabarbar do ciasta.
Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnych rzeczy wolę sobie nie wyobrażać.
>
> Jarek

Ikselka w budyniu ?

12. Data: 2017-06-16 08:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> wrote:

> Ikselka w budyniu ?

Widzę, że się napaliłeś - już go masz w gatkach.

13. Data: 2017-06-16 08:51:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 23:32 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Jeszcze chwilkę pomyśl...

> Wreszcie zrozumiałeś, tak!!!

Jesteś absolutnie g e n i a l n a !
Nie dość, że raczysz nas kolejnymi "trykami", to jeszcze dostarczasz
rozrywki intelektualnej w formie zgadywanek.

Tylko jeszcze wskaż, o jaką mniej więcej blachę chodzi:

https://www.garneczki.pl/produkty/blachy-do-pieczeni
a,602?sort=price_asc&page=3

Ale to raczej będzie keksówka niż blacha. Dwie łyżeczki budyniu na dużą
blachę piekarnika to byłaby ilość dość homeopatyczna...
Czy to może rzeczywiście homeopatia w Twoim wykonaniu? Na co oddziałuje?

> Zwrot "wymieszać z dwiema łyżeczkami budyniu waniliowego - przed samym
> dodaniem do ciasta" dotyczy nie tony rabarbaru, lecz porcji rabarbaru na
> JEDNO ciasto.

Matematycy używają precyzyjnego języka, stąd pytanie - rzeczywiście
dodajesz ten rabarbar DO ciasta?
Czy może, do czego dochodzę po analizie odwrotnej (Reverse Engineering)
tego "tryku", chodzi Ci o wyłożenie rabarbaru NA ciasto?

> Nie zaś wielu ciast.
> Warto czasem analizować tekst, bo wtedy o dziwo okazuje się prosty.

Nie taki znów...
Zaraz będziesz w kolejnym poście uściślała, choć prosty.

Miłego trykania.
Oczekujemy kolejnych.

--
Trefniś

14. Data: 2017-06-16 09:14:03

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 08:34, Ikselka pisze:

> Widzę, że się napaliłeś - już go masz w gatkach.

czytaj teksty postów ze zrozumieniem

cyt. >>> Pewnych rzeczy wolę sobie NIE wyobrażać.
kapewu ?

15. Data: 2017-06-16 17:13:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-06-16 07:34, obywatel Roman Rogóż uprzejmie donosi:

> Ikselka w budyniu ?

Usłyszeć, że ma się xl w gatkach i marudzić... No wiesz!!

16. Data: 2017-06-16 17:30:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Jesteś absolutnie g e n i a l n a !
> Nie dość, że raczysz nas kolejnymi "trykami", to jeszcze dostarczasz
> rozrywki intelektualnej w formie zgadywanek.
>
> Tylko jeszcze wskaż, o jaką mniej więcej blachę chodzi:

Kiedy będę podawała PRZEPIS NA CIASTO Z RABARBAREM, to podam.
Podałam przepis na RABARBAR DO CIASTA.
Przeliteruj sobie temat wątku.

> [...]
> blachę piekarnika to byłaby ilość dość homeopatyczna...
> Czy to może rzeczywiście homeopatia w Twoim wykonaniu? Na co oddziałuje?

Na myślenie, ale widzę, że nie u Ciebie.
Zatem ponadetatowo wytłumaczę Ci jako najwyraźniej kulinarnemu dyletantowi:
ta "homeopatyczna" ilość proszku budyniowego ma za zadanie związać nadmiar
wilgoci i zabezpieczyć ciasto przed namakaniem od reszty nieodcedzonego
soku. I świetnie tę rolę spełnia. Przy czym C asto pozostaje ciastem z
RABARBAREM, a nie z BUDYNIEM.

> Matematycy używają precyzyjnego języka,

Kiedy zwracają się do matematyków.
Tu - raczej nie.
Ale tuszyłam, że do obytych z pieczeniem, którzy potrafią sami ustalić,
jaka ilość rabarbaru potrzebna jest na przeciętnej (sic!) wielkości ciasto.

> stąd pytanie - rzeczywiście
> dodajesz ten rabarbar DO ciasta?
> Czy może, do czego dochodzę po analizie odwrotnej (Reverse Engineering)
> tego "tryku", chodzi Ci o wyłożenie rabarbaru NA ciasto?

Do.
Albowiem przykrywam go ciastem.
Ale ty możesz na, a nawet pod. Albo obok.
Ważna jest idea przygotowania RABARBARU DO CIASTA. Vide temat.
Tego jednak nie chwytasz. Byle się czepić ogona.

> Nie taki znów...
> Zaraz będziesz w kolejnym poście uściślała, choć prosty.
>
> Miłego

Miła mogę być tylko dla miłych.

> trykania.

Ta pisownia to skąd wzięta?

> Oczekujemy kolejnych.

Może.
A na razie ponownie przeanalizuj temat tego wątku - "Rabarbar DO ciasta".

17. Data: 2017-06-16 17:34:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-06-16 07:34, obywatel Roman Rogóż uprzejmie donosi:

> Usłyszeć, że ma się xl w gatkach i marudzić... No wiesz!!

Poruszasz bardzo delikatną kwestię - mentalność tego pana nie wskazuje na
jakąkolwiek zawartość jego gatek, a co dopiero xl.
Jakieś orzeszki - no moooooże... Obstawiam jednak całkowity brak...
nabiału.

18. Data: 2017-06-16 21:52:55

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 17:34, XL pisze:

> [...]
> jakąkolwiek zawartość jego gatek, a co dopiero xl.
> Jakieś orzeszki - no moooooże... Obstawiam jednak całkowity brak...

Hmm, tak daleko idące wnioski na podstawie dwóch słów "Ikselka w
budyniu" ? Szacun, a może coś o moich upodobaniach, awersjach,
światopoglądzie.

BTW mowa w wątku była o posypywaniu rabarbaru budyniem "W PROSZKU" i o
taką Ikselkę w proszku budyniowym mi chodziło, a grupa skręca od razu w
gatki. I kto tu jest napalony ? :|

19. Data: 2017-06-16 22:24:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-06-16 21:52, obywatel Roman Rogóż uprzejmie donosi:

Piec?

Kuchnia muzułmańska.
Jak muslim muslima...
Lepienie pierogów.