Rabarbar do ciasta.

1. Data: 2017-06-15 15:36:13

Temat: Rabarbar do ciasta.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zimę i na bieżąco. Prosty trik - pokroić w dwucentymetrowe kawałki (bez
obierania) i zasypać cukrem, lekko wymieszać, posypać cukrem powierzchnię.
Przykryć, zostawić na kilka godzin, od czasu do czasu wymieszać.
Odcedzić, wymieszać z dwiema łyżeczkami budyniu waniliowego - przed samym
dodaniem do ciasta.
Sok używać do picia z wodą gazowaną, jest przepyszny. Można go
pasteryzować. Można tez nadmiar rabarbaru zapasteryzować w tym soku do
ciast na zimę. Jest super.

2. Data: 2017-06-15 21:08:51

Temat: Re: Rabarbar do ciasta.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Przykryć, zostawić na kilka godzin, od czasu do czasu wymieszać.
> Odcedzić, wymieszać z dwiema łyżeczkami budyniu waniliowego

w proszku

- przed samym
> dodaniem do ciasta.
> Sok używać do picia z wodą gazowaną, jest przepyszny. Można go
> pasteryzować. Można tez nadmiar rabarbaru zapasteryzować w tym soku do
> ciast na zimę. Jest super.

J.w.

3. Data: 2017-06-15 21:20:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-15 o 21:08, Ikselka pisze:

> w proszku
>
> - przed samym
>>

> J.w.

W jakim celu po 3 razy na to samo odpowiadasz, a nawet na swoje własne
posty.
Przecież i tak Cię wszyscy widzą.

--
animka

4. Data: 2017-06-15 21:36:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 21:20 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> W jakim celu po 3 razy na to samo odpowiadasz, a nawet na swoje własne
> posty.
> Przecież i tak Cię wszyscy widzą.

Będą kolejne posty, musi doprecyzować przepis.

"z 2 łyżeczkami budyniu waniliowego" - rozumiem, że na jedną Ikselkę?
A może na kilogram rabarbaru? Albo na dwie tony rabarbaru?
Albo na jedną blachę ciasta?

Jak myślicie?

--
Trefniś

5. Data: 2017-06-15 22:01:30

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka naiwnie sądzi, że:

> Przecież i tak Cię wszyscy widzą.

Nie wszyscy, nie wszyscy...

Jarek

--
Skrzypią wozy, przewalają się,
Pozgrzytują...

6. Data: 2017-06-15 22:34:01

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-15 o 21:36, Trefniś pisze:

> [...]
>
> "z 2 łyżeczkami budyniu waniliowego" - rozumiem, że na jedną Ikselkę?
> A może na kilogram rabarbaru? Albo na dwie tony rabarbaru?

Ja myślę, że pewnie już niejednej piszącej tu osobie wyskoczyła ona już
z lodówki.

--
animka

7. Data: 2017-06-15 22:34:53

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Animka naiwnie sądzi, że:

> Nie wszyscy, nie wszyscy...

Nie masz wyobraźni? :-)

--
animka

8. Data: 2017-06-15 23:14:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Nie masz wyobraźni? :-)

Pewnych rzeczy wolę sobie nie wyobrażać.

Jarek

--
Wyobraźnia w takich razach
Zwykle leczy i pomaga,

9. Data: 2017-06-15 23:14:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Ja myślę, że pewnie już niejednej piszącej tu osobie wyskoczyła ona już
> z lodówki.

Albo z czego innego.

--
Jarek

10. Data: 2017-06-15 23:32:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Będą kolejne posty, musi doprecyzować przepis.
>
> "z 2 łyżeczkami budyniu waniliowego" - rozumiem, że na jedną Ikselkę?
> A może na kilogram rabarbaru? Albo na dwie tony rabarbaru?

Jeszcze chwilkę pomyśl...

> Albo na jedną blachę ciasta.

Wreszcie zrozumiałeś, tak!!!
Zwrot "wymieszać z dwiema łyżeczkami budyniu waniliowego - przed samym
dodaniem do ciasta" dotyczy nie tony rabarbaru, lecz porcji rabarbaru na
JEDNO ciasto. Nie zaś wielu ciast.
Warto czasem analizować tekst, bo wtedy o dziwo okazuje się prosty.

Chyba że zwykle pieczesz swoje ciasto z toną rabarbaru. Wtedy cóż,
przeliczyć sobie ilość budyniu chyba potrafisz... A może pomóc? Szacuję, że
zużyjesz około 5 kg budyniu.
:->

Kuchnia muzułmańska.
Jak muslim muslima...