Re: Raczkujaca - pielegnacja iglakow RATUNKU !!

Data: 2003-04-23 11:51:13
Temat: Re: Raczkujaca - pielegnacja iglakow RATUNKU !!
Od: McZapkie <M...@k...pl>

Na wiosne bardzo czesto iglaki padaja,
przesilenie wiosenne, a raczej przesuszenie wiosenne.
glownie tyczy sie to tych posadzonych w zeszlym roku.
Np. zaczel mi brazowiec taki swierczek konica czy jakos tak,
tak fajnie pachnial.
Podobno pomaga nawozenie pokonem albo florvitem do iglakow,
taki nawoz ktory zawiera magnez.
Aczkowlwiek nie zauwazylem zeby to pomoglo,
jak cos mialo pasc to padlo. Z tym ze jaj estem poczatkujacy
wiec statystyki duzej jeszce nie zebralem.
W 100% padaja u mnie iglaki kupowane w supermarketach,
zapewne nikt ich tam nie podlewa.
Te ze szkolek sa na ogol OK, pod warunkiem ze nie za duze.
W aczkolwiek w zeszlym roku zasadzilem zolta sosne
o wysokosci ponad metra i na razie tfu tfu sie trzyma.

Pozdrawiam,
MC

--
http://www.kolej.pl/~mczapkie
Anti-spam fake address, glue 'o' to k_lej