Re: Radiestezja i rak

Data: 2002-06-13 16:26:12
Temat: Re: Radiestezja i rak
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl>

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:nmbhgugf7tm37cqg998rrajgjo0u61v7ab@4ax.com...
| Myślę, że niedługo zostanie wzbogacona.:-)))
i koniecznie nie zapomnij o tym
>Kuchanka mikrofalowa jest niczym innym jak generatorem fal
>elektromagnetycznych - ultradzwiekow, ktore sa odbierane przez wszystkie

niestety expert lubi cytować kogoś , i przeinaczać to co napisał , to
jednak jest wierny cytat z jego wypowiedzi dużo, dużo niżej. Uważam iż
doskonale pasuje do cytatu że"ptaki to nie zwierzęta"

pozdrawiam i kończę ten wątek ( ja sie już w nim nie wypowiem)

za karmienie troli , ultradzwięków , zwierząt, ptaków serdecznie przepraszam

złapany w pułapkę Troll Trap God Bless Princeton III - Tichy