Radosc

91. Data: 2008-07-07 14:14:50

Temat: Re: Radosc
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.

--
CB

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:g4t8dd$5hl$2@news.onet.pl...

> nie bądź skurwysynem czarek :)

92. Data: 2008-07-07 14:15:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie bądź żałosny i weź to na klatę. ;)

nie bądź skurwysynem czarek :)

--
http://korpo.racje.patrz.pl

93. Data: 2008-07-07 14:16:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj.

Obawiam się, że nie stać cię, aby skumać co oznacza "Spadaj".
Żałosne.

94. Data: 2008-07-07 14:17:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

95. Data: 2008-07-07 14:34:01

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Spadaj.
>
> Obawiam się, że nie stać cię, aby skumać co oznacza "Spadaj".
> Żałosne.

"spadaj" to w końcu trudne słowo.

--
http://korpo.racje.patrz.pl

96. Data: 2008-07-07 16:37:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 13:50, tren R <t...@p...pl> wrote:

> na pewno jest mega wymagający od innych i mini wymagający od siebie.

Mam wrażenie raczej odwrotne: mega chciałby od siebie, ale mu
możliwości nie starcza i zostaje smutne a nerwowe podrygiwanie,
natomiast od innych wymaga mini - czyli tylko tego, aby mu
przyklaskiwali, to go w zupełności zadowala, no ale ta okazja rzadko
się trafia.
Kiedy dostaje od kogoś naprawdę coś mega - nie wie, biedaczek, co z
tym zrobić :-DDD

97. Data: 2008-07-07 16:41:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 14:01, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Ty jesteś pragnienie, a ja Sprite. ;)

Istne dziecko reklamy, zaiste :-)
Język reklam do mnie nie przemawia, reklama jest dla ludzi
nieinteligentnych - jak widzę, u ciebie znajduje szczególne uznanie.
Ja nie rozumiem tych spotów - to zbytnio uproszczone konstrukcje - ale
cóż, widocznie tak trzeba się zwracać do pierwotniaków i obleńców :-)

98. Data: 2008-07-07 17:09:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uderz w stół a śmierdząca ropucha się odezwie...
ze swoją wilgotną dziurą...
w mózgu oczywiście. ;)

--
CB

c.googlegroups.com...

99. Data: 2008-07-07 17:34:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 19:09, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> (ciach pierdoty) //nie: pierdoły
Wybaczam. //procenty od procentów, te składane, już mi rosną :-D

> ;)
Czyżby wreszcie coś błysnęło?

100. Data: 2008-07-07 17:41:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje ci się, nic więcej.
Spadaj.

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

Wybaczam. //procenty od procentów, te składane, już mi rosną :-D

> ;)
Czyżby wreszcie coś błysnęło?

Melonik malin :)
Duże, zranione ego małego człowieka