Radosc

101. Data: 2008-07-07 19:05:56

Temat: Re: Radosc
Od: Robert34 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi jak "nauczanie" de Mello.

Hm ... rzeczywiście;)

> --
> CB
>
> Użytkownik "Robert34" <j...@g...com> napisał w
wiadomościnews:4c220307-db84-4ada-92af-46c9a332544a@
j22g2000hsf.googlegroups.com...

102. Data: 2008-07-07 19:14:29

Od: Robert34 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

103. Data: 2008-07-07 19:15:45

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Robert34<j...@g...com>
.googlegroups.com

> Hm ... rzeczywiście ;)

I nie wstyd Ci? ;)

Don Gav

104. Data: 2008-07-07 20:16:14

Od: Me <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 4, 5:52 am, tomas <t...@t...pl> wrote:

> U mnie zgineli pod grunwaldem...
> Akurat nie wygladasz na radosną osobe tylko zakompleksiona i ktora stara
> sie wszystko oceniac(dobro , zło) , tak to napewno nie bedziesz
> szczesliwa , ale wmawiaj sobie to jak wolisz to twoje zycie.

Szkoda ze doszlo do rozbrajania dobrego watku przy pomocy tak zwanej
projekci - Thomas nie ma najmniejszej podstawy, aby twierdzic to co
podaje. Najprostszym lekarstwem jast wypawiadanie sie na swoim
terytorium- np. a na co Pan sam sobie wyglada, choc to tez moze byc
zdradliwe, ale prosze sprobowac.

Poprzedni author mogby sobie daraowac uwage czego temu drugiemy brak
( jesli to pomoze)

A gdzie jest radosc?

105. Data: 2008-07-07 20:38:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 19:41, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Wydaje ci się, nic więcej.

A nie, to tylko twoja łysina :-D

> Spadaj.

Kazał pan, musial sam :-D

106. Data: 2008-07-07 20:41:20

Od: tomas <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak mi tylko jednego u Buddy: miłości. Bo czy siedząc pod drzewem i
> jedząc ptasie kupy, myśląc o czym chce i zajmując się tylko swoim
> żywotem, nie zapomniał o miłości??? I gdzie tu jakie szczęście....
> Egoizm, nic więcej.
>
> Podsumowując: bez wszystkiego da się żyć, lecz nie bez miłości.
> O.

Temu, co rzeczywiste, nie można zagrozić.
To, co nierzeczywiste, nie istnieje.
W tym leży pokój Boga.

Moze kazdy powinien odnalezc ten pokoj?Nie uwazasz?
Moze nie kazdy odnajduje ten pokoj w rodzinie z kupa bahorów
i najnowszym audi w garazu?Niektorzy sa bardziej uduchowieni
i nie oklamuja sie ze sa szczesliwi jak 99% spoleczenstwa.

107. Data: 2008-07-07 20:44:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabierz już tą swoją śmierdzącą dziurę i spadaj.

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

A nie, to tylko twoja łysina :-D

Kazał pan, musial sam :-D

108. Data: 2008-07-07 21:09:02

Od: tomas <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz w społeczeństwie tylko te złe strony? Pomyśl o dobrych i
> przydatnych. Mozliwość kształcenia się, zarabania pieniędzy, wydawania
> ich na rzeczy Tobie potrzebne. Bez zorganizowanego społeczeństwa, nie
> miałbyś takich możliwości. Jeżeli nie żyjesz dla innych z innymi i
> czerpiąc od innych - nie masz szans na rozwój.

Ale ja to wszystko mam i mialem , ale w pewnym momencie zycia kazdy
zwroci sie na rozwoj duchowy bo materializm nudzi , tak samo przebywanie
w gronie zorganizowanego spoleczenstwa.Zawsze lepiej przebywa sie z
uduchowiona osoba niz z taka co non sto o pieniadzach mowi.Tyle ze tych
osob jest malo bo jak ktos juz tu pisal nasze spoleczenstwo to
materialisci a nie kazdy ma szczescie poznac te "uduchowione" osoby.

109. Data: 2008-07-07 21:39:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas wrote:

> [...]
> mowi.Tyle ze tych osob jest malo bo jak ktos juz tu pisal nasze
> spoleczenstwo to materialisci a nie kazdy ma szczescie poznac te

Jeżeli Cię społeczeństwo nudzi i chcesz rozwijać się tylko duchowo, to nie
pisz tu na grupie z tą częścią społeczeństwa, tylko zaszyj się w pustelni i
medytuj.
Drugim wyjściem jest poświęcić się dla tego "nudnego i materialnego"
społeczeństwa, zrozumieć choć niektórych jego członków i podjąć jakieś
działania. Albo współpracując z nimi, albo im pomagając. Życia Ci nie
starczy na te cele, żeby być usatysfakcjonowanym, a Ty już znudzony jesteś?

michał

110. Data: 2008-07-07 21:43:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas wrote:

> [...]

> i najnowszym audi w garazu?Niektorzy sa bardziej uduchowieni
> i nie oklamuja sie ze sa szczesliwi jak 99% spoleczenstwa.

Ty jesteś takim samym bachorem, jak te z kup, o których raczyłeś wspomnieć.
Dlaczego zakładasz, że 99% społeczeństwa okłamuje się, że są szczęśliwi?

michał

Melonik malin :)
Duże, zranione ego małego człowieka
Tak co