Radosc

41. Data: 2008-07-04 16:06:07

Temat: Re: Radosc
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
news:7110db21-754c-4b79-a428-71e0c797bf5e@c58g2000hs
c.googlegroups.com...

Ze cztery razy wyłączałem, ile jeszcze razy będę nie wiem, ale dopiero
co skończyła się kolejna burza i trochę polało wyręczając mnie w podlewaniu.
Po włożeniu do zamrażarki 2,8 kg jagód popakowanych i odessanych w
woreczkach śniadaniowych (porcje na pierogi na trzy osoby).
To samo z agrestem, ale ten sypię do toreb foliowych, takich na zakupy, dużo
tego mam. Maruda sieka co zielone i spawa w woreczkach lub zakręca drucikami
pakieciki pietruszki i koperku, liści kolendry i mięty do zamrożenia. Sporo
pracy.

42. Data: 2008-07-04 16:28:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 16:42, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> OK. :)
>
> A przyznaj się jeszcze: masz zielone oczy?

A to jakaś wina jest, jeśli ktoś takie ma? - no to mam.
Statystyki prowadzisz?
:-D

43. Data: 2008-07-04 17:08:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 18:06, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> [...]
> co skończyła się kolejna burza i trochę polało wyręczając mnie w podlewaniu.

No, faktycznie, to duża pomoc taki porządny deszcz. U nas też leje co
chwila, w tunelu mam kropelkowe nawadnianie, więc tam to w ogóle bez
problemu.
> [...]
> woreczkach śniadaniowych (porcje na pierogi na trzy osoby).
> To samo z agrestem, ale ten sypię do toreb foliowych, takich na zakupy, dużo

Czerwony też masz? - ja mam 3 krzaki białego i 3 czerwonego. Owoce
zapasteryzowałam w słodkim syropie - osobno jeden i drugi rodzaj,
część zamroziłam do placka i do tart.

> Maruda sieka co zielone i spawa w woreczkach lub zakręca drucikami
> pakieciki pietruszki i koperku, liści kolendry i mięty do zamrożenia. Sporo
> pracy.

Ja na razie tylko lubczyk mrożę - do rosołu idealny i niezbędny.

Żebyś widział mój ogórecznik! - niebieska chmura nad warzywnikiem;
wszędzie się rozsiał, więc musiałam uważać przy pieleniu, żeby go nie
wyrwać. Moje pszczoły go uwielbiają, a ja też, bo ma śliczne kwiatki.
Ale te legendy o ogórkowym smaku - raczej przesadzone, bo w smaku to
on mi raczej tran przypomina, błe :-)

44. Data: 2008-07-04 17:30:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 11:46, tomas <t...@t...pl> wrote:

> Po prostu nie slucham wiadomosci i nie chodze do kosciola :)

A to źle, bo izolujesz się od świata. Rób cokolwiek, aby mieć z nim
kontakt na bieżąco. Nie można się zamykać w muszli jak ślimak, bo
wtedy świat byle informacyjnym kaszlem Cię przerazi... Trza się
szczepić dniem zwykłym, codziennym, dobrym i złym równocześnie...

> Nie czytam tez pisemek typu gala i przyjaciolka...

To skąd wiesz, o czym w nich się pisze? - bo ja akurat uwierzyłam Ci
na słowo, że mogą tam być jakieś bzdury :-DDD
;-PPP

45. Data: 2008-07-04 17:38:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dziękuję za odpowiedź.
Statystki? Coś w tym rodzaju. ;)

Czyli reasumując: masz zielone oczy, oraz jesteś szczęsliwą
i spełnioną jednostką, oraz masz co do tego pewność.
Zgadza się?

--
CB

.googlegroups.com...

46. Data: 2008-07-04 17:43:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tnr!
Czy ty także masz zielone oczęta, jak XL?
A może częściowo-zaniebieszczone?

No przyznaj się, proszę.
Ludziuniu. :)

--
CB

47. Data: 2008-07-04 19:08:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 19:38, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
>
> Czyli reasumując: masz zielone oczy, oraz jesteś szczęsliwą
> i spełnioną jednostką, oraz masz co do tego pewność.

Jakem Ropucha - zgadza się. Nie uważam jednak, aby zielonoocy mieli
monopol na szczęście, więc jeśli chciałbyś jakoś powiązać ze sobą te
dane... to powiem ci, że mój mąż ma akurat oczy niebieskie jak
niezabudki ;-P

PS. Fakt, zawsze jakoś uciekałam np. od czarnookich brunetów
(przynajmniej od trzech - konkretnie - uciekłam), w przeciwieństwie do
moich koleżanek, z których mało która jest dziś szczęśliwa tak
naprawdę... mając takiego za męża... ale i chyba żadna nie ma
zielonych oczu, więc może się nawet zacznę zastanawiać nad znaczeniem
tej zieleni w połączeniu z błękitem. Jak dojdziesz do jakichś wniosków
w sprawie koloru oczu przeważającego u szczęściarzy, to nawet ciekawa
jestem wyniku ;-P

48. Data: 2008-07-04 20:50:55

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
c.googlegroups.com...

Mam i czerwony i biały - sporo krzaków - jutro powiem ci ile, muszę
policzyć.

49. Data: 2008-07-04 21:08:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dziękuję.

Chodziło o coś innego, ale wątpię aby ci się to spodobało,
więc postawię te wnioski jakby dla siebie.

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Jakem Ropucha - zgadza się.

50. Data: 2008-07-04 23:00:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomas wrote:

> Wole byc dzieckiem niz stlumionym dzieckiem :)
> Wszyscy jestesmy dziecmi , Chrystus mowil bysmy bykli radosmi jak
> dzieci.Spoleczenstwo zabija ta naturalna radosc , chyba ze nie
> uczestniczysz w zyciu spolecznym i jestes indywidualista co nie
> znaczy ze buntownikiem typu hipis , poprostu nie uczesniczysz
> w tych calych wznioslych chaslach w kosciele badz posiedzeniu
> rady ministrow.

Widzisz w społeczeństwie tylko te złe strony? Pomyśl o dobrych i
przydatnych. Mozliwość kształcenia się, zarabania pieniędzy, wydawania ich
na rzeczy Tobie potrzebne. Bez zorganizowanego społeczeństwa, nie miałbyś
takich możliwości. Jeżeli nie żyjesz dla innych z innymi i czerpiąc od
innych - nie masz szans na rozwój.

michał

Melonik malin :)
Duże, zranione ego małego człowieka