Re: Rady, rady... super porady.

From: <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rady, rady... super porady.
Date: 16 Aug 2001 15:59:07 +0200

> Jest bardzo dużo racji w tym co piszesz, popełniłeś jednak bład zakładając,
> że 'Mający Dola' tu oczekuje fachowej porady a nie uwzglętniłeś faktu ze
> To nie jest grupa wsparcia i  'Mający Dola' na pewno o tym wie.

Oj, byłbym ostrożny w zakładaniu tego, co zakłada piszacy... I dlatego
załozyłem, że piszacy oczekuje jakiejś pomocy czy porady.

> Na pewno "mający doła" chciał sobie o tym pogadać
> - przy takim założeniu pozostańmy.

Może piszacy o podobnych sprawach chcą sie wypisac, czesto to już samo w sobie
jest teraputyczne :). Może chcą dowiedzieć się że nie sa sami, może też chcą
zyskać jakieś informacje... Nie wiem tego... Ale na grupe "medycyna" sporo osób
pisze z konkretnymi pytaniami i zyskuje bardzo konkretne i profesjonalne
odpowiedzi... Obawiam sie ze sporo osob zwracając sie tutaj o porade tez na to
liczy.

Piotrek. M/