Re: Rainbow - opinie

From: Poszukiwacz <j...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rainbow - opinie
Date: Mon, 22 Mar 2010 01:53:32 -0700 (PDT)

On 22 Mar, 09:26, -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> wrote:
> W dniu 2010-03-22 08:58, b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> Większość ludzi jest. Bo cała prrezentacja jest przygotowana tak, żeby
> Ci pokazać jaki syf zostawia Twój 'zwykły' odkurzacz.
> Czy to Rainbow czy Kirby, oba na cargo są odprawiane z wartością w
> papierach 2tys a sprzedawane za 5-7tys.

Zgoda. Ale przyznasz, że mniej syfu wylatuje z rainbowa z wylotu
powietrza niż tradycyjnego, niewodnego odkurzacza.

> NIE!! Jeśli chciałbyś mieć w domu czyste powietrze bez kurzu i roztoczy
> to należałoby założyć szczelne okna, a w całym domu system filtracji
> powietrza, z filtrami hepa o dużej wydajności. itp.
> A jadąc po bandzie, najlepiej jakbyś chodził w domu w kombinezonie bo
> 90% kurzu w domu, to naskórek Twój i szanownej narzeczonej.

Zgoda. Zresztą podobno jest nowa metoda leczenia roztoczy, która w
przeciwieństwie do tradycyjnych, nie zakłada utrzymywania sterylnej
czystości.

Zgoda. Podam jednak dwa przykłady.
1) zdechła nam w domu mysz, tak nieszczęśliwie, że gdzieś pod
boazerią... nie było wiadomo gdzie. Wyciągiem z kuchni tego nie dało
się wyciągnąć, bo śmierdziało w przedkopoju. Boazeri nie rozwalisz
całej... Rainbow się przydał, co prawda nie wyciągnął smrodu, ale w
połączeniu z wlanym olejkiem zapachowym dosyć znacznie go zredukował

2) Niosłem wanienkę z wodą po kąpieli dziecka i ups... wylało sie
wszystko na wykładzinę... bez problemu wciągnąłem Rainbowem.

> Po smażeniu, a najlepiej w jego trakcie należy włączyć wyciąg nad
> kuchnią a nie odkurzacz... co za kretyński pomysł!!

> A co do dywanów... pozbyć się dziadostwa, jeśli ktoś jest uczulony.
> Zastąpić parkietem, panelami, i regularnie sprzątać.

Zgoda. Ale kurz też się zbiera na panelach, parkiecie i panleach, więc
jak piszesz trzeba regularnie sprzątać.

I na koniec, żeby było jasne. Sam jestem również uczulony na roztocza,
mam odkurzać Rainbow od rodziców (w prezencie). Sam odkurzacz jest
bardzo dobry, ale osobiście nie jestem pewny, czy wywaliłbym na niego
takie pieniądze. Dobrze zbiera brud zarówno z dywanów jak i paneli,
jest użyteczny, z praniem już gorzej. Myślę że pewnie można znaleźć
jakiś inny wodny odkurzać, za bardziej przystępną cenę i z chęcią bym
się nawet dowiedział, czy ktoś coś takiego ma i jest zadowolony. Tak
czy inaczej, nie ma szans, żeby problemy alergiczne rozwiązać jednym
bardziej lub mniej wypasionym odkurzaczem. Trzeba sprzątać i leczyć
się, leczyć się i sprzątać...

--
Zakurzony