Re: Rainbow - opinie

From: Usrobo <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rainbow - opinie
Date: Mon, 22 Mar 2010 10:30:47 +0100

Poszukiwacz pisze:

> Zgoda. Ale przyznasz, że mniej syfu wylatuje z rainbowa z wylotu
> powietrza niż tradycyjnego, niewodnego odkurzacza.

> Zgoda. Zresztą podobno jest nowa metoda leczenia roztoczy, która w
> przeciwieństwie do tradycyjnych, nie zakłada utrzymywania sterylnej
> czystości.

> Zgoda. Podam jednak dwa przykłady.
> 1) zdechła nam w domu mysz, tak nieszczęśliwie, że gdzieś pod
> boazerią... nie było wiadomo gdzie. Wyciągiem z kuchni tego nie dało
> się wyciągnąć, bo śmierdziało w przedkopoju. Boazeri nie rozwalisz
> [...]
całą młodość miałem rainbow ( u rodziców)
jak przeniosłem sie na swoje miałem dylemat czy kupić taki dla siebie

i powiem tak
jesli budujesz dom zainwestuj w centralny odkurzacz
jesli nie masz mozliwosci centralnego kup odkurzacz porządnej firmy ale
normalny

i żona będzi ci dziennie dziękować ze nie musi tych 30kg rainbowa nosić
na plecach.

a efekt bedzie ten sam

michal