Re: Rainbow - opinie

From: "szerszen" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Rainbow - opinie
Date: Mon, 22 Mar 2010 10:51:00 +0100

Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ho77uj$dva$1@inews.gazeta.pl...

> - czy rzeczywiscie ten sprzęt "oczyszcza powietrze" z kurzu i roztoczy?

teoretycznie mozna tak powiedziec, jak kazdy odkurzacz wodny, wiekszosc
wciaganego syfu zatrzymuje w wodzie, o czym zapewne miales okazje sie
przekonac naocznie

> - czy rzeczywiscie oczyszcza powietrze z nieprzyjemnych zapachow
> (sprzedawca
> twierdzi, ze np. po smazeniu ryby wystarczy go wlaczyc na kilkanascie
> minut i
> przestaje smierdziec w kuchni :)?

jak wyzej, zapach to tez czasteczki, ktore mozna wciagnac ;) ale jakby nie
do tego odkurzacz ma sluzyc

jako wieloletni uzytkownik rainbowa, rodzice kupili, moge powiedziec tylko
ze, gdyby nie kosztowal tak koszmarnej ilosci pieniedzy, to bym go i sam
kupil, ale tylko i wylacznie jako drugi odkurzacz, na tzw duze sprzatanie

zalety to takie o ktorych zapewne mowil handlowiec, bardzo dobry ciag, i do
tego staly, niezalezny od dlugosci sprzatania, prawie caly syf zostaje w
srodku, nie smierdzi "kurzem" w trakcie sprzatania, to wszystko to
niewatpliwe zalety dla alergikow, praktycznie brak kosztow eksploatacji :)

wady, oczywiscie cena i upierdliwosc w uzytkowaniu, zwykly odkurzacz
bierzesz i sprzatasz, przy wodnych odkurzaczach to cala procedura przed i po
sprzataniu, co powoduje, ze czlowiek czesciej siega po szczotke, bo mu po
prostu nie chce sie tego wszystkiego robic

wybor nalezy do was, na allegro rainbowy, starsze modele po remoncie mozna
kupic w okolicach 2000, wiec nie musicie wydawac odrazu takiej kasy

a i zapewnienia tu piszacych, ze odkurzacze z filtrami hepa dadza rownie
dobre efekty co rainbow, wlozcie miedzy bajki, obecnie z powodow wyzej
wymienionych uzytkuje ultrasilencera, takze mam prownanie do rainbowa