Rajd świnek przez Polskę.;-)

401. Data: 2009-10-05 20:43:29

Temat: Re: Rajd świnek przez Polskę.;-)
Od: "Robakks" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisał
> Robakks" <r...@o...eu>

> Ty naprawdę idz się lecz, bo całe szczęście moje posty są o czymś
> innym, niż ci się uroiło.

Twoje posty są o Twoich urojeniach bez uzasadnienia prawdziwości.
System po to hoduje takich globciów, by popadając w urojenia nie
widzieli świata jaki jest.
Rozumiesz w jaki sposób jesteś podłączony do matrixa?
Program w Tobie tworzy urojenia...
Nawet kk Cię z tego nie wyrwie. Alefia jest nieuleczalna.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

402. Data: 2009-10-05 20:51:29

Temat: Re: Rajd ?winek przez Polsk?.;-)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com> napisaďż˝

> Twoje posty s� o Twoich urojeniach bez uzasadnienia prawdziwo�ci.
> System po to hoduje takich globci�w, by popadaj�c w urojenia nie
> widzieli �wiata jaki jest.
> Rozumiesz w jaki spos�b jeste� pod��czony do matrixa?
> Program w Tobie tworzy urojenia...
> Nawet kk Ciďż˝ z tego nie wyrwie. Alefia jest nieuleczalna.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>ďż˝<~
> mi�o�nik m�dro�ci

Dobra skączyliśmy dyskusję, bo chyba zaczne pisać =tak, tak= do
ciebie, gdyż tak się traktuje chorych psychicznie, aby nie dostawali
ataku i nie nakręcali urojeń.

403. Data: 2009-10-05 20:58:59

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisał
> "Robakks" <r...@w...pl>

> Dobra skączyliśmy dyskusję [CIACH-cenzura] =tak, tak= [CIACH-cenzura]

tak :-)

404. Data: 2009-10-06 08:20:38

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

Przemyslaw Debski wrote:
> [...]
> rzeczywisto?? jest inna - jednakowo? gdy otoczenie przestanie Ci?
> przekonywa?, nie b?dziesz mia? komu udowadnia? swojej wizji a
> rzeczywisto??
> wobec braku oporu nieub?aganie wedrze si? i zrobi co swoje - to tylko
> kwestia czasu. I w zasadzie to bardzo mi?e rozczarowanie, gdy okazuje si?
> ?e
> ?wiat jest taki jak by?my chcieli, a nie taki jak go mylnie postrzegali?my
> ;)
>
> A teraz id? rozpierdoli? troch? katoli i rozmontowa? trzy systemy ;)

1.Uproscmy, to nie jest moja wizja, to filozfia od 100 lat podawana, w
tej perspektywie widac jak wlasnie polacy zdeterminowani sa
katolicyzmem, który juz ma wszystko objawione i wyjasnione. I
uwstecznione polactwo nie ma pojecia o czym tu jest mowa=podziekujcie
kk .Uwstecznia polske w stosunku do swiata razem z wami.
2. Nauka jest abstrakcyjna, neguje wszczystko co ludzkie w ramach
abstrakcyjnej wizji i teraz taki czlowiek w szpitalu traktuje innych
jak przedmioty, to jest wyjasnienie dlaczego, tak jestesmy traktowani.
I tu sie nic nie obala, ale rozszerza , o to co nauka pomija , po to
zeby w szpitalach, byc traktowani jak ludzie , a nie jak mieso.
Dociera wkoncu.

Twoja pisanina wskazuje, ze przemawiają przez ciebie poczciwe
intencje. Niemniej, nie masz pojecia o rzeczach o których się
wypowiadasz.

Uwstecznienie Polski nie jest dzielem religii, lecz konskwencją
usilnych starań naszych sąsiadów. Na przestrzeni 19 wieku
zarówno Rosja jak i Niemcy nie szczędzili wysilków aby niszczyć
nasz naród i jego kulturę. Oczywiście udało się im to w znacznym
stopniu, ale nie całkowicie. Jednym z głównych fliarów, który
umożliwil nam stawianie oporu i utrzymanie tożsamości narodowej
była właśnie religia katolicka, odróżniająca nas tak od Rosjan jak i
od Niemców.

A gdy w wieku 20-ym nasi sąsiedzi zostali wyposażeni przez
angielskie banki w środki finansowe oraz recepturę na stworzenie
militarystycznych totalitarnych systemów, wówczas i jedni i drudzy
rozpoczeli systematyczne, masowe ludobójstwo na Polakach,
kładąc szczególny nacisk na warstwy światłe i wykształcone.
W ten sposób wytępiono w wiekszości polską inteligencję oraz
klasę średnią.

Potem, po drugiej wojnie, uwsteczniano nas jeszcze przez kilka
dekad pod patronatem Związku Sowieckiego. Czy wiesz, że w
owych czasach nawet ateisci uczęszczali do kościołów, aby w
ten sposób podkreślić swoją polskość i dać wyraz swojemu
sprzeciwowi wobec komunistycznej władzy?

Zaś po upadku komunizmu co wartościowsi, wykształceni Polacy
masowo emigrowali z kraju w poszukiwaniu lepszych szans
życiowych zagranicą.

Fakt, że w efekcie działań naszych wysoko cywilzowanych
europejskich braci jesteśmy obecnie narodem głęboko okaleczonym,
co jest przyczyną powszechnych kompleksów, takich właśnie jakie ty
tu demonstrujesz.

Fakt również, że sproletaryzowana Polska wykazuje się w dużej
mierze naiwną i zbyt dosłownie rozumianą religijnością, co jednak
wcale nie świadczy, wbrew temu co sądzisz, ze to charakterystyka
samego KK-go. Zapewniam Cię, że istnieją bardzo światle środowiska
katolickie, o jakich ci się nawet nie śniło.

Zaś urtata identyfikacji z katolicką wiarą będzie dla Polski równoznaczna
z utrata tożsamosci narodowej, pełnym wynarodowieniem i upadkiem.
Wiedzą o tym dobrze ci, którym na tym najbardziej zależy i dlatego piorą
mózgi takim jak ty, aby wywołać u nich właśnie takie postawy jakie tu
reprezentujesz. Chodzi o to abyś sam podcinał sobie gałąź na której
siedzisz.

AW

.

405. Data: 2009-10-06 08:43:30

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Debski wrote:
> [...]

I tu sie nic nie obala, ale rozszerza , o to co nauka pomija , po to
zeby w szpitalach, byc traktowani jak ludzie , a nie jak mieso.

Głąbie, Twoja pisanina wskazuje, ze przemawiają przez ciebie
poczciwe intencje. Niemniej, nie masz pojecia o rzeczach o
których się wypowiadasz.

Uwstecznienie Polski nie jest dzielem religii, lecz konskwencją
usilnych starań naszych sąsiadów. Na przestrzeni 19-go wieku
[...]

Zaś potem, po drugiej wojnie, uwsteczniano nas jeszcze przez kilka
dekad pod patronatem Związku Sowieckiego. Czy wiesz, że w
owych czasach nawet ateisci uczęszczali do kościołów, aby w
ten sposób podkreślić swoją polskość i dać wyraz swojemu
sprzeciwowi wobec komunistycznej władzy?

Od upadku komunizmu co wartościowsi, wykształceni Polacy
masowo emigrowali z kraju w poszukiwaniu lepszych szans
życiowych zagranicą. Pozostawała zaś zapijaczona ciemnota.

Fakt więc, że w efekcie celowych działań naszych wysoko
cywilzowanych europejskich braci jesteśmy obecnie narodem
głęboko okaleczonym, co jest przyczyną powszechnych kompleksów,
takich właśnie jakie tu demonstrujesz.

Fakt jest też, że sproletaryzowana Polska wykazuje się w dużej
mierze naiwną i zbyt dosłownie rozumianą religijnością. I równiż jest
faktem, że w wśród polskiego duchowieństwa łatwo natknąć się na
dosiebność oraz ciemniactwo.

Nie świadczy to jednak, wbrew temu co sądzisz, że taka jest ogólna
charakterystyką KK-go. Zapewniam cię, że istnieją bardzo światle
środowiska katolickie, o jakich ci się nawet nie śniło.

Zapweniam cie również, że choć KK to organizacja ludzka stanowiąca
system, to jednak nie jest to system dominującym ani wiodącym prym
w obecnej epoce.

Są inne, dużo potężniejsze systemy, zwalczające KK, które choć
zakamuflowane, są dla nas o wiele bardziej groźne i zdolne do znacznie
poważniejszych ingerencji w naszą rzeczywistość. A więc, jeśli koniecznie
chcesz wybrzydzać na jakiś system, to znajdź sobie odpowiedniejszy.

Pamiętaj też, że urtata identyfikacji z katolicką wiarą będzie dla Polski
równoznaczna z utratą tożsamosci narodowej, czyli z pełnym wynarodowieniem
i upadkiem. Dlatego religię w Polsce należy umacniać i doskonalić a nie
szkalować i osłabiać.

Wiedzą świetnie o tym wszyskim ci, którym zależy na ostatecznym rozbiciu
Polski - i dlatego piorą mózgi takim jak ty, aby wywołać u nich właśnie
takie postawy jakie tu reprezentujesz swoją paplaniną. Chodzi o to abyś

406. Data: 2009-10-06 11:11:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:
> [...]
> wcale nie ?wiadczy, wbrew temu co s?dzisz, ze to charakterystyka
> samego KK-go. Zapewniam Ci?, ?e istniej? bardzo ?wiatle ?rodowiska
> katolickie, o jakich ci si? nawet nie ?ni?o.
>
> Za? urtata identyfikacji z katolick? wiar? b?dzie dla Polski r?wnoznaczna
> z utrata to?samosci narodowej, pe?nym wynarodowieniem i upadkiem.
> Wiedz? o tym dobrze ci, kt?rym na tym najbardziej zale?y i dlatego pior?
> m?zgi takim jak ty, aby wywo?a? u nich w?a?nie takie postawy jakie tu
> reprezentujesz. Chodzi o to aby? sam podcina? sobie ga??? na kt?rej

E tam AWcik , mówisz że pocinam gałąź, przydałoby się ją podciąć w
sensie tożsamości narodowej i tego obrzydliwca kk, przecież człowiek
jako człowiek jest tożsamy ze sobą, ty mówisz bądź tożsamy z polską i
katolicyzmem , czyli chcesz abym był polakiem i katolikiem zapominając
o swoim człowieczeństwie. A ja nie jestem polakiem tym bardziej
katolikiem, bo przede wszystkim jestem człowiekiem i dopiero na drugim
miejscu polakiem, bo jeśli zrobię tak jak ty proponujesz pozastane
zaściankowy i będe demaskował sąsiadów, a na własne demaskowanie
reagował z furią broniącą systemu w którym tkwie.
Polska za Jagielonów szła w ogonku europy, a za sasów była najgłubszym
krajem europy, co wiadomo, na uwstecznony kraj sąsiedzi łatwiej
napadają, a podczas zaborów kk raczej ograniczał tendencje wyzwoleńcze
spychając polaków w bierność nastawiania drugiego policzka= za Carskie
pieniądze =jak Słowacki w Kordianie się wypowiada.
I wiesz , zwróć uwagę na to dlaczego za komuny tylu ludzi na początku
go popało=pisarze, gdyż komunizm w początkowej fazie pchnął polskę do
przodu, robijając ciasnotę i ciemnotę katolicką, naród zapragnął
trzeźwości miał dość być koniem z klapkami na oczach, który mu nałożył
wszystko już znający kościół. Kościół już ma wszystko wyjaśnione i na
rozwój spogląda z poziewanie, przecież oni już wiedzą jak jest. I to
co Kant wypowiedział iż zejście ludzkości w ten katolicki dramat ,
było zejściem w niedojrzałość, tak jesteśmy niedojrzali w stosunku do
europy, ale nasza zaściankowość powoduje że zamkneliśmy się na prądy
tam funkcjonujące, i chodzi o to aby nie utożsamiać się i aby nie
być europą, ale żeby ją poznać, żeby podważać europę trzeba ją poznać.
Bo to teraz to motyka na słońce.
Jako człowieka nie zawięzi ciebie polska zaściankowość.
Bo teraz nie wiadomo czy ty piszesz kompeksami polskimi w stosunku do
europy , czy jako człowiek, ale AWCIK mam wrażenie że zaściane przez
ciebie przemawia, a nie filozofia, brrrrrrrrrr

407. Data: 2009-10-06 11:18:58

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Zastanawiam się ...
jakbyśczasem zamiast 'kk' używał słowa 'kler' ... Dałoby radę ? KK to cała
wspólnota,
ciężko tak generalizować ...

408. Data: 2009-10-06 11:28:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl>
> [...]

> Zastanawiam się ...
> jakbyśczasem zamiast 'kk' używał słowa 'kler' ... Dałoby radę ? KK to cała

hahaha
Nie da się przeprogramować globcia. ;)
Za mocno jest podłączony do systemu anty-kk.
Realizuje program niszczenia tożsamości narodowej i wartości
kulturowych - stąd m.in. podpisywanie się z małej litery i atak na
Kościół non-stop.
drang,drang,drang ;)))
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

409. Data: 2009-10-06 11:30:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:
> [...]
>
> Zastanawiam się ...
> jakbyśczasem zamiast 'kk' używał słowa 'kler' ... Dałoby radę ? KK to cała
To potraktuj to jako opisywanie wyłącznie struktury, formy,
mechanizmu, bo mnie zależy na ludziach, a nie na ich strukturach.

410. Data: 2009-10-06 17:30:42

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

AW wrote:
> [...]
> m?zgi takim jak ty, aby wywo?a? u nich w?a?nie takie postawy jakie tu
> reprezentujesz. Chodzi o to aby? sam podcina? sobie ga??? na kt?rej

E tam AWcik , mówisz ze pocinam galaz, przydaloby sie ja podciac w
sensie tozsamosci narodowej i tego obrzydliwca kk, przeciez czlowiek
jako czlowiek jest tozsamy ze soba, ty mówisz badz tozsamy z polska i
katolicyzmem , czyli chcesz abym byl polakiem i katolikiem zapominajac
o swoim czlowieczenstwie. A ja nie jestem polakiem tym bardziej
katolikiem, bo przede wszystkim jestem czlowiekiem i dopiero na drugim
miejscu polakiem, bo jesli zrobie tak jak ty proponujesz pozastane
zasciankowy i bede demaskowal sasiadów, a na wlasne demaskowanie
reagowal z furia broniaca systemu w którym tkwie.
Polska za Jagielonów szla w ogonku europy, a za sasów byla najglubszym
krajem europy, co wiadomo, na uwstecznony kraj sasiedzi latwiej
napadaja, a podczas zaborów kk raczej ograniczal tendencje wyzwolencze
spychajac polaków w biernosc nastawiania drugiego policzka= za Carskie
pieniadze =jak Slowacki w Kordianie sie wypowiada.
I wiesz , zwróc uwage na to dlaczego za komuny tylu ludzi na poczatku
go popalo=pisarze, gdyz komunizm w poczatkowej fazie pchnal polske do
przodu, robijajac ciasnote i ciemnote katolicka, naród zapragnal
trzezwosci mial dosc byc koniem z klapkami na oczach, który mu nalozyl
wszystko juz znajacy kosciól. Kosciól juz ma wszystko wyjasnione i na
rozwój spoglada z poziewanie, przeciez oni juz wiedza jak jest. I to
co Kant wypowiedzial iz zejscie ludzkosci w ten katolicki dramat ,
bylo zejsciem w niedojrzalosc, tak jestesmy niedojrzali w stosunku do
europy, ale nasza zasciankowosc powoduje ze zamknelismy sie na prady
tam funkcjonujace, i chodzi o to aby nie utozsamiac sie i aby nie
byc europa, ale zeby ja poznac, zeby podwazac europe trzeba ja poznac.
Bo to teraz to motyka na slonce.
Jako czlowieka nie zawiezi ciebie polska zasciankowosc.
Bo teraz nie wiadomo czy ty piszesz kompeksami polskimi w stosunku do
europy , czy jako czlowiek, ale AWCIK mam wrazenie ze zasciane przez
ciebie przemawia, a nie filozofia, brrrrrrrrrr

Jestes nieszczesna ofara, nie rozumiejaca kto ja skrzywdzil i pozwalajaca
soba kierowac w najbardziej tendencyjny sposób. Imponuja ci swiecidelka
Zachodu, bo widzisz je z dystansu, poprzez pryzmat idealizacji.
Gdybys nieco lepiej poznal Zachód, nie myslalbys w ten sposób.
Ta cywilizacja która tobie tak imponuje jest cywilizacja schylkowa i bardzo
niedlugo przeksztalci sie w technokratyczny feudalizm, gdzie czlowiek
juz oficjalnie bedzie tylko trybikiem w maszynie.

Naplotles tyle bzdur, ze nie mam ochoty ci nawet rozjasniac glowie. Nie
zadajesz sobie najmniejszego wysilku aby pojac co sie do ciebie mówi, nie
potrafisz czytac ze zrozumieniem, nie umiesz myslec krytycznie ani pisac z
sensem. Poza tym, nie masz zielonego pojecia o historii. Upierasz sie
tylko maniacko przy swoim. Nie zamierzam juz toba dluzej dyskutowac.
Jestes autentycznym Glabem, godnym rozmów z robakiem.

AW

.

globalne ocieplenie ... odwolane, hehehe
Słodki obrazek
I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków