Rak? albo nie?

31. Data: 2000-11-20 14:00:39

Temat: Re: Rak? albo nie?
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 10:27:01 +0100, Vicky Bonus <v...@w...pl>
wrote:

>To dla niej coś nowego, nic dziwnego, że się boi i pragnie o tym komuś
>powiedzieć. Więcej zrozumienia!
>A z resztą nie jesteś zobligowany do odpowiedzi na wszystkie posty!

Ewie wydaje sie ze swiat sie zalamal. A ja mowie - NIC SIE NIE STALO.
Lepszego pocieszenia nie bedzie. Bo STAC to moze sie znajomemu ktoremu
jakis czas temu w ciagu roku zmarly zona+corka. Zostal sam. SAM. Stary
czlowiek SAM. nawet mloda corka odeszla. Osierocila dzieci. To jest
tragedia. A nie egoistyczne obawy o swoje zdrowie.
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

32. Data: 2000-11-20 14:00:40

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 12:11:45 +0100, "moncia"
<m...@h...com> wrote:

>Jasne, Ewa to po prostu kolejna w statystyce. Tak jak byc moze
>ja, Ty... ale inaczej wtedy bys mowil,mowilbys o latach, ktore
>czekaja jeszcze wszystkich, tylko nie Ciebie, o bliskich, ktorych
>nie mozesz opuscic, o wszystkich rzeczach, ktore chcialbys
>jeszcze zrobic w zyciu...

Akurat umierac jest baaaaaaaaaaaardzo latwo. Gorzej przezywac kogos
smierc. Bo to mozna przezywac kilkadziesiat lat.

A list Ewy jest IMHO wybitnie egoistyczny.

Poza tym w ogole pewnie nie jest chora tylko panikuje.

33. Data: 2000-11-20 14:00:41

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 10:17:00 +0100, <r...@m...uni-mainz.de>
wrote:

>Wiesz co, wydaje mi sie, ze pewne pojecia sa dla Ciebie obce i jak widac nic nie
>jest w stanie tego zmienic. Nie zabierajaj lepiej glosu w tej dyskusji, bo
>wiecej narobisz szkody niz pozytku.

Fatalnie sie mylisz. Widzialem ludzi cierpiacych i umierajacych.
NAPRAWDE umierajacych. Jeden z moich kolegow mial raka MOZGU w wieku
15 lat, drugi w wieku 18 lat bialaczke. Obydwaj zyja, wyzdrowieli. Mam
nadzieje ze na dobre. Moj dziadek zmarl na raka. Widzialem rozne
rzeczy, slyszalem ich opowiesci. Wiem bardzo duzo. I wiem ze w
porownaniu do ich przezyc, zwlaszcza tych mlodych, to czego sie obawia
Ewa
to NIC
NIC
NIC

Ona nawet nie jest chora na raka. Prawdopodobienstwo jest znikome a
choroba calkowicie uleczalna.

34. Data: 2000-11-20 14:00:43

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 10:37:37 +0100, "Marcin"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>I nie ma ot jakiejś choroby.

Sa rozne zycia, choroby i smierci. I trzba sie nauczyc je

STOP NIO WAC.

W przypadku Ewy nie widze NIC strasznego. Ot, jakies podejrzenie
uleczalnej choroby. Zreszta, sama pani Ewa zobaczylaby w zyciu
czlowieka w zaawansowanym stadium z ciezkimi przerzutami zlosliwego
raka to diametralnie zreflektowalaby sie.

35. Data: 2000-11-20 14:00:44

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

>Ale pytam Was ludzie: czy ta grupa to miejsce na TAKIE rozmowki???

Nie, co wiecej, to rownie dobrze moze byc zwykla prowokacja i
zerowanie na odczuciach grupowiczow.

36. Data: 2000-11-20 14:09:38

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

> [...]
> NIC
> NIC
>
> Ona nawet nie jest chora na raka. Prawdopodobienstwo jest znikome a

Do przemyślenia - piszesz widziałem, to nie to samo co - wiem jak to jest.
Problem nigdy nie dotknął Twojej osoby bezośrednio czyli Ciebie ( nie mówię
o chorobie znajomych, rodziny - bo chyba każdy z nas miał lub ma takie
tragiczne wydarzenia)
Ja widziałem wielu ludzi chorych, a strach czułem tylko raz i na długo to
zapamiętam.
Jeśłi nadal nie rozumiesz to trudno

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

37. Data: 2000-11-20 14:09:47

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli juz w jakims imieniu wystepuje to w imieniu Ewy. Ale w dalszym ciagu
nie
> zauwazam zebys zalapal o co chodzi.

No widzisz, a ja odnioslem wrazenie ze pomimo iz odpowiedzialas na moj post
nie zalapalas o co w nim chodzilo.
To smutne, nie sadzisz?
BTW to chyba mam prawo wypowiadac wlasne zdanie na rozne tematy
publikowane na grupie...?
Co Twoje odpowiedzi maja wspolnego z tematem glownym lub z moim postem?
Z calym szacunkiem, ale nie nadazam... jako czlowiek i jako facet takze.
:)))

Chcialbym dodac ze jestem takim samym przeciwnikiem postow na psp typu:
'...mam chyba prostate, nie wiem co to bedzie bo sprawa jest dla mnie
powazna...'
Oczywiscie ze to rowniez powazna sprawa, ale co dolegliwosci natury
medycznej
maja wspolnego nawet z ogolnie pojeta psychologia?

Czarek

38. Data: 2000-11-20 14:12:08

Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky wrote:

> To sytuacja hipotetyczno-abstrakcyjna, ale takie przypadki zapewne
> byly. Ludzie zycie moze byc totalnie przerabane. I jezeli sadzisz, ze
> jak wyczujesz ze cos nie tak w ciele to juz tragedia, to lepiej sie
> kobieto 3x zreflektuj jakie masz prawa do histeryzowania. To byli tacy
> sami ludzie jak Ty. Teraz tacy sami sa w 1000x trudniejszej sytuacji w
> tysiacach miejsc na ziemi.

Bardzo pozytywne myslenie, choc jego przekaz moze budzic watpliwosci:).
Swojej wypowiedzi nie odniose bezposrednio do postu Ewy, ale ogolnie do
trudnych sytuacji w zyciu. Pamietam o tym, ze zawsze moze byc gorzej i
ciesze sie, ze mnie to nie dotknelo. Tak tlumaczyc mozna sobie kazda zla
sytuacje, to naprawde nastraja pozytywnie. Ze zlego robisz dobre, czy to
az takie trudne?

Przesylam pozdrowienia

Verset

39. Data: 2000-11-20 14:12:21

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czlowieka w zaawansowanym stadium z ciezkimi przerzutami zlosliwego
> raka to diametralnie zreflektowalaby sie.

"podziwiam" Twoją logikę, którą się kierujesz - i tyle.

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

40. Data: 2000-11-20 14:12:54

Temat: Odp: Rak? albo nie?
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Akurat umierac jest baaaaaaaaaaaardzo latwo. Gorzej przezywac
kogos
> smierc. Bo to mozna przezywac kilkadziesiat lat.

A skad Ty wiesz, jak latwo jest umierac? Moze Zombie jestes?
(sorki grupe za ten zart).

IMO bardzo trudno jest umierac w przeswiadczeniu, ze opuszcza sie
swoich bliskich, ktorzy wlasnie tego opuszczajacego nasz wymiar
jeszcze potrzebuja.

> A list Ewy jest IMHO wybitnie egoistyczny.

Egoistyczne jest odwracanie sie od ludzi pelnych obaw...

> Poza tym w ogole pewnie nie jest chora tylko panikuje.
Pewnie? Jaka do *%&%$ masz pewnosc? Kto Ci ja dal???

Pozdr
Moncia

szukam...
Jak to się teraz robi ?
pytanie
Prowokacja jako metoda odkrywania dyskutanta.
Zlosliwosc.