Ramiona

1. Data: 2003-04-06 21:11:09

Temat: Ramiona
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jak dbać o plecki i ramiona żeby nie pojawialy sie na nich białe krostki?
Może możecie polecić mi jakąs maść albo krem? Bo kurcze lato się zbliża (tzn
miało zamiar nadejść, choć poki co mamy zimę:P) a tu ramiona w takim sobie
stanie :((( W sumie nie ma się czym chwalic :(
Pomożecie? :P
Ania

1. Data: 2003-04-07 09:01:13

Temat: Re: Ramiona
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu bratu bardzo pomaga preparat do pielęgnacji dkoltu i pleców z serii
Anty Soraya. Niestety, serię odświeżono i preparat został wycofany. Można go
jednak znaleść jeszcze w niektórych sklepach- jeśli ci się to uda, myślę, że
będziesz zadowolona z rezultatów.

blizny....
Przebarwienia
jajeczkowanie