Re: Randap

Data: 2008-05-31 09:29:40
Temat: Re: Randap
Od: Panslavista <p...@w...pl>

On 31 Maj, 08:48, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> W wiadomościnews:g1qmrs$o3o$1@atlantis.news.neostrada.
pl Panslavista

>     Hejka. Co za bzdury wypisujesz. :-(
>                     Pozdrawiam niedorzecznie Ja...cki

Co uważasz za bzdury? Zabijanie roślin odbywa się poprzez
zaburzenie gospodarki wodnej. A prace ziemne wymienione wyżej
rozrywają pędy zanim obumrą, więc części najmniej zaatakowane mogą
przetrwać.
To zreszta nie mój wymysł, a wiedza zdobyta przez naukę teoretyczną
jak i stosowanie w praktyce Simazine, Fusilade czy Roundup.