Randap

1. Data: 2008-05-29 07:36:12

Temat: Randap
Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam działkę zarośnięta po pas chwastami wszelkiej maści.
Mam zamiar spryskać ją Randapem aby pozbyć sie tego paskudztwa. Później
przekopać. W sieci wygooglałem, żę przed posadzeniem dobrze by było aby ziemie
po takim zabiegu przemył deszcz.
W tej chwili susza od miesiąca i nic nie zapowiada aby spadł deszcz. W związku z
tym mam pytanie jak szybko moge posadzić coś na tej działce od chwili
zastosowania Randapu.

2. Data: 2008-05-29 08:57:09

Temat: Re: Randap
Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" wrote ...
> W związku z tym mam pytanie jak szybko moge posadzić
> coś na tej działce od chwili zastosowania Randapu.

Tam chyba coś jest na ten temat na etykiecie, ale i tak musisz
poczekać 2-3 tygodnie żeby zielsko wyschło, potem to glebogryzarką
potraktujesz albo przekopiesz i już się o pozostałości roundapu nie
musisz martwić, bo on się szybko "rozpada" w kontakcie z glebą.
A.

3. Data: 2008-05-29 09:18:44

Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potraktujesz albo przekopiesz i już się o pozostałości roundapu nie
> musisz martwić, bo on się szybko "rozpada" w kontakcie z glebą.

Nawet bez deszczu ? Wystarczy sucha ziemia ?

4. Data: 2008-05-29 09:26:08

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mz" wrote ...

> Nawet bez deszczu ? Wystarczy sucha ziemia ?

Za kilka tygodni deszcz z pewnościa spadnie :)
Ponadto zawsze jest trochę wilgoci i to wystarczy, w końcu od
pryskania do siania upłynie w sumie pewnie z miesiąc!
A.

5. Data: 2008-05-29 11:35:41

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g1lmqr$ih0$1@nemesis.news.neostrada.pl mz
<l...@w...pl> napisał(a):

> W sieci wygooglałem, żę przed posadzeniem dobrze
> by było aby ziemie po takim zabiegu przemył deszcz.

Hejka. Wręcz przeciwnie. Środka nie należy stosować przed spodziewanym
deszczem. Googlaj dalej, może trafisz na etykietę tego herbicydu.
Pozdrawiam odkrywczo Ja...cki

6. Data: 2008-05-29 14:19:00

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron pisze:
> w końcu od
> pryskania do siania upłynie w sumie pewnie z miesiąc!

Jak znam życie i odporność chwastów, to po miesiącu trzeba będzie
powtórzyć oprysk i znów poczekać. Jeszcze daleka droga do tego sadzenia.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2008-05-29 15:10:46

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> wrote in message

> Jak znam życie i odporność chwastów, to po miesiącu trzeba będzie
> powtórzyć oprysk i znów poczekać. Jeszcze daleka droga do tego sadzenia.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Dokładnie. Prace z glebą (orka) zostaw sobie na jesień, nie można pociąć
rozłogów zanim zamrą.

8. Data: 2008-05-30 10:55:16

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" wrote ...

> Jak znam życie i odporność chwastów, to po miesiącu
> trzeba będzie powtórzyć oprysk i znów poczekać.
Zgadza sie, ale przedpiścy chodziło o to, czy sadzenie i sianie bedzie
bezpieczne a nie czy uda mu sie wytępić chwasty - niestety wytępienie
chwaściorów nie jest proste, łatwe i przyjemne :(
A.

9. Data: 2008-05-30 12:41:18

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaron pisze:

> Zgadza sie, ale przedpiścy chodziło o to, czy sadzenie i sianie bedzie
> bezpieczne a nie czy uda mu sie wytępić chwasty

...ale można uświadomić przedpiścę i poinformować go, że po Raundapie to
tylko w reklamach ginie wszystko? Czy nie można?

>- niestety wytępienie
> chwaściorów nie jest proste, łatwe i przyjemne :(

Dopóki nic nie rośnie i możemy bawić się spryskiwaczem i herbicydami to
nie jest aż takie straszne.

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2008-05-30 19:58:45

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:

> ...ale można uświadomić przedpiścę i poinformować go, że po Raundapie to
> tylko w reklamach ginie wszystko? Czy nie można?
[...]

Amerykanie zwyczajowo zrzucali jeszcze dla pewności napalm.
;-)
--
pozdr. Jerzy

Galasy cd
sposób na mszyce
orzech włoski choroba
Filtr
Re: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)