Kosiarka spalinowa: Solo czy Stiga?

1. Data: 2008-05-29 08:52:45

Temat: Kosiarka spalinowa: Solo czy Stiga?
Od: Tomek Wolszan <tomek@bez__addresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Muszę kupić w tym tygodniu kosiarkę. Musi to być koniecznie spalinowa -
działka 500m2 jest długa i wąska - problemy z prądem. Budżet to max 1000
zł, więc nie za bardzo poszaleje. Chcę kupić dobrej marki porządną, nie
psującą się maszynę, ale bez bajerów. Bez napędu. Silnik raczej B&S. Po
podrzuceniu dziwnych marketowych marek (Alko, CMI itp) mam dwa typy:

1. Solo 540 X - 945zł
http://www.e-hortico.pl/go/_info/?id=2193

2. Stiga Collector 46 B&S - 875zł
http://www.e-hortico.pl/go/_info/?id=1912

Niestety Husqvarna i Viking nie bardzo łapią się w tym przedziale cenowym.

W takich warunkach co byście wybrali 1 czy 2 ?

Tomek

2. Data: 2008-05-29 09:43:11

Temat: Re: Kosiarka spalinowa: Solo czy Stiga?
Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Wolszan pisze:

> 2. Stiga Collector 46 B&S - 875zł
> http://www.e-hortico.pl/go/_info/?id=1912

Tę ze względu na mocniejszy silnik

3. Data: 2008-05-29 10:15:49

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Wolszan wrote:
> [...]
> porządną, nie psującą się maszynę, ale bez bajerów. Bez napędu.
> Silnik raczej B&S. Po podrzuceniu dziwnych marketowych marek (Alko,
2id_15%22&sess_id=43e3108fb2f010dd179e53abcf6b15da

4. Data: 2008-05-29 10:17:40

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Wolszan wrote:
> [...]
> CMI itp) mam dwa typy:

> http://www.agrocentrum.opole.pl/go/_category/?idc=%2
2id_15%22&sess_id=43e3108fb2f010dd179e53abcf6b15da

AL-KO nie jest marketową marką a ma dobdy serwis.

5. Data: 2008-05-29 10:17:53

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2008-05-29 10:28:16

Od: "V@ldi" <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Stiga - za jakość wykonania :)

Valdi

7. Data: 2008-05-29 11:17:07

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wolszan" <tomek@bez__addresu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja również optowałbym za "Stiga Collector 46", ze względu na mocniejszy
silnik. Działka 5 arów to jest co kosić. Przy silniku 4 KM to zamordujesz
albo kosiarkę albo siebie. Ja mam 3 ary, Alko 4,5 KM i półtorej godziny
muszę to tyrać, tylko że działka strasznie "urozmaicona" krzewami, drzewami
rabatkami, skalniakami.... Jeśli na działce nie masz dużo "przeszkód" to
proponowałbym rozważyć i poszukać kosiarki jeszcze mocniejszej (6KM). Wtedy
przy szerokości koszenia ok 60 cm robota pójdzie sprawniej.

Pozdrawiam
Antoni Broniak

8. Data: 2008-05-29 15:07:23

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Wolszan" <tomek@bez__addresu.pl> wrote in message
[...]

Zajrzyj jeszcze na http://www.e-kosiarki.pl i nie bój się marek mało
znanych - wiekszośc to sprzęty jednego sezonu - więc za tauzena będziesz
miał z napędem, który szybko docenisz. Jeżeli masz dużo kręcenia (drzewa,
krzaki) wybierz z napędem przednim.

Tomek

9. Data: 2008-06-02 16:40:19

Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wolszan" <tomek@bez__addresu.pl> napisał w wiadomości

Witam,
Ja mam silnik tecumseh i jestem zachwycony.
Borato

10. Data: 2008-06-03 10:55:24

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borato pisze:

> Ja mam silnik tecumseh i jestem zachwycony.
> Borato

Piekne silniki, ale troche za duze, zeby powiesic na szyi...za to w
pokoju prezentuja sie znakomicie!

Piotrek

Randap
Galasy cd