Galasy cd

1. Data: 2008-05-28 18:28:32

Temat: Galasy cd
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zaintrygował mnie post o galasach i przyjrzałem się swoim świerkom. I
co się okazało? Mają takie ładne szyszki w kształcie ananasa...http://
picasaweb.google.pl/Szymonias/Galasy

Raczej to galasy, ale pomóżcie ocenić. Profilaktycznie wszystkie
odrosty z tym odciąłem.

Pozdrawiam,

Szymon

2. Data: 2008-05-28 18:51:07

Temat: Re: Galasy cd
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 20:28, Szymonias <s...@s...pol.pl> wrote:
> Witam,
>
> zaintrygował mnie post o galasach i przyjrzałem się swoim świerkom. I
> co się okazało? Mają takie ładne szyszki w kształcie ananasa...http://
> picasaweb.google.pl/Szymonias/Galasy

Korzystając z okazji zapraszam do mojego skromnego i niedopracowanego
jeszcze ogrodu. Komentarze mile widziane :)

http://picasaweb.google.pl/Szymonias/OgrD

Szymon

3. Data: 2008-05-28 20:44:25

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szymonias pisze:

> Korzystając z okazji zapraszam do mojego skromnego i niedopracowanego
> jeszcze ogrodu. Komentarze mile widziane :)

Trawę koś !
Na razie młody nieźle zapowiadający się `ogród`
zbyt skromna `pergola` na clematisy.
Mało pnącz

4. Data: 2008-05-28 22:05:50

Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 22:44, Crimson <r...@w...pl> wrote:

> Trawę koś !
> Na razie młody nieźle zapowiadający się `ogród`
> zbyt skromna `pergola` na clematisy.
> Mało pnącz

Wiem, ale czasem nie ma mnie w domu :( Mało pnącz, bo główne chcę
puścić na ścianie garażowej, ale nie mam jeszcze tynków, więc później
ekipa mi wszystko popsuje... Dzięki za opinię.

Szymon

5. Data: 2008-05-29 06:18:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
y.googlegroups.com...

> Raczej to galasy, ale pomóżcie ocenić. Profilaktycznie wszystkie
odrosty z tym odciąłem.

Narosla podobne do ananasow - ochojnik tak jak w poprzednim watku.
Obrywanie jest zasadne ale trzeba by wszystkie oberwac, zeby bylo to
skuteczne.
Obyrwalem na swierkach gdy byly dosc niskie. Obecnie dalem sobie spokoj.

Pozdrawiam,
Bpjea

sposób na mszyce
orzech włoski choroba
Filtr
Re: Badanie poglądów społeczno-politycznych internautów (OT)
Skrzynia na dzdzownice